دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال در گفتگو با آنا:

حسینی با حاشیه‌سازی به خودش لطمه می‌زند/ جای کمیته فنی در باشگاه استقلال خالی بود

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: حسینی آینده درخشانی دارد و دروازه‌بان بسیار خوبی است، اما نباید با حاشیه‌سازی به خودش لطمه بزند.
کد خبر : 316181

کاظم اولیایی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا با اشاره به اعتراض سیدحسین حسینی به نیمکت‌نشینی و اعلام جدایی از استقلال در نیم فصل اظهار کرد: اینکه بازیکنی از نیمکت‌نشینی ناراضی نباشد عجیب بوده و طبیعی است که بازیکن دوست دارد بازی کند و باید سلسله مراتب و شأن باشگاه استقلال نیز حفظ شود. 

وی اضافه کرد: حسینی آینده درخشانی دارد و دروازه‌بان بسیار خوبی است، اما نباید با حاشیه‌سازی به خودش لطمه بزند و باید قدر خودش را بداند.

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال با بیان اینکه مسئولان باشگاه استقلال باید با حسینی صحبت کرده و او را از حواشی دور کنند، عنوان کرد: دروازه‌‌بان استقلال باید متوجه باشد که تشخیص بازی به عهده سرمربی تیم است و اگر شفر تشخیص داد او می‌تواند بازی کند، درغیر اینصورت باید با تمرینات مداوم نظر سرمربی آلمانی را جلب کند. 

اولیایی در خصوص تشکیل کمیته فنی در باشگاه استقلال بیان کرد: جای کمیته فنی نه تنها در باشگاه‌ها بلکه در فوتبال کشور از جمله تیم ملی خالی است؛ این کمیته فنی است که باید با بررسی تمامی جوانب سرمربی را انتخاب کرده و از سرمربی برنامه بلندمدت بخواهد. 

وی افزود: نظارت بر استراتژی و برنامه سرمربی از وظایف کمیته فنی است، امیدوارم فعالیت کمیته فنی در استقلال جدی‌تر دنبال شود و اعضای آن به دنبال حل مشکلات فنی تیم بزرگ استقلال باشند. 

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال ادامه داد: با شناختی که از اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال سراغ دارم مطمئنم آنها با خرد جمعی و تلاش زیاد استقلال را به روزهای خوب خود برمی‌گردانند. 

اولیایی با تحلیل شرایط باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس تصریح کرد: چهل سال است که این دو باشگاه اداره می‌شوند و شکست‌ها و پیروزی‌ها در دو تیم سرخابی همیشه وجود داشته است، اما مشکلات هنوز دست از سر استقلال و پرسپولیس برنداشته است.

وی با انتقاد از شیوه انتخاب مدیران عامل سرخابی‌ها از سوی وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: صرف‌نظر از مباحث مالی باید روی هواداران نیز سرمایه‌گذاری کنیم و در انتخاباتی که در باشگاه برگزار می‌شود نماینده‌ای از طرف هواداران حضور داشته باشد.

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال توضیح داد بیش از چهل سال است که شعار خصوصی‌سازی می‌دهیم، اما عملاً اتفاقی نیفتاده است، در حالی که می‌توان این دو باشگاه را به هواداران واگذار کرد تا آنها برای آینده باشگاه تصمیم بگیرند. 

اولیایی در پایان مطرح کرد: تصمیم‌گیرنده این دو باشگاه وزارت ورزش و جوانان است و این وزارتخانه تصمیم‌گیرنده نهایی است، در حالی که این دو باشگاه باید به بخش خصوصی واگذار شوند.

انتهای پیام/4078/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته