دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 مرداد 1394 - 09:16
در گفت و گو با آنا

دراگان اسکوچیچ: بازیکنانم باید به صدرنشینی عادت کنند/ سه امتیاز بازی مشهد را می‌خواهم

سرمربی تیم فوتبال فولاد معتقد است‌ تیمش در مشهد بازی دشواری مقابل پدیده دارد اما با این وجود وی به کسب سه امتیاز این بازی امیدوار است.
کد خبر : 31612

دراگان اسکوچیچ در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا در باره دومین بازی فولاد در لیگ برتر مقابل پدیده گفت:« فوتبالی که پدیده مقابل پرسپولیس در هفته اول لیگ بازی کرد نشان داد که این تیم، یک تیم تاکتیکی با انسجام تیمی بالا است که می‌تواند هر تیمی را شکست دهد.»


وی ادامه داد: «معتقدم بازی سختی برابر این تیم داریم به خصوص اینکه باید در مشهد به مصاف این تیم برویم. اگر بازیکنان پدیده مثل بازی مقابل پرسپولیس بازی کنند کار ما مشکل‌تر می‌‌شود.»


اسکوچیچ در ادامه در خصوص شرایط تیمش در آستانه این بازی گفت: «شرایط ما هم بد نیست اما با روزهای آرمانی‌ هم فاصله داریم. البته این موضوع طبیعی است و اکثر تیم‌های حاضر در مسابقات با این مشکل رو به رو هستند. با مرور زمان و انجام چند بازی شرایط تیم رفته رفته بهتر می‌شود که البته من امیدوارم این اتفاق هرچه زودتر بیفتد.»


سرمربی فولاد در ادامه و در پاسخ به این سوال که با چه استراتژی تیمش را مقابل پدیده به میدان می‌فرستد گفت: «بازی این تیم مقابل پرسپولیس را دیدم. این تیم هر چند در این بازی خوب بازی کرد اما نقاط ضعفی هم داشت که باید از این ضعف‌ها برای پیروزی بر پدیده استفاد ببریم.»


وی افزود: «در بازی اول مقابل راه‌آهن کمی غافلگیر شدیم. شرایط بازی به گونه‌ای پیش رفت که در نهایت بازی با تساوی خاتمه یافت و ما دو امتیاز را از دست دادیم که امروز من حسرت این دو امتیاز را می‌خورم. »


اسکوچیچ در پایان گفت: «آن‌چیزی که مشخص است اینست که سه امتیاز بازی مشهد را می‌خواهم. ما به این سه امتیاز نیاز داریم تا از همین ابتدای لیگ در بالای جدول قرار بگیریم. من دوست دارم بازیکنانم به صدرنشینی عادت کنند چرا که این عادت باعث می‌‌شود که آنان برای حفظ موقعیت خود بیشتر تلاش کنند و برای پیروزی در میدان مسابقه بجنگند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته