دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 مرداد 1394 - 09:34

تشکیل نخستین شورای تخصصی پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد استان کهگیلویه و بویراحمد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در شورای تخصصی پژوهشی و فناوری این استان خواستار عملیاتی کردن طرح‌های ارائه شده در طرح تجمیع 2 شد.
کد خبر : 31609

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام دکتر علی‌ آل‌بویه در نخستین شورای تخصصی پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور دکتر صمد نجاتیان معاون پژوهش و فناوری واحد یاسوج و جمعی از مدیران برگزار شد، اظهار کرد:‌ مسئولیت ما با اجرای طرح تجمیع 2 به مراتب بیشتر از قبل است چرا که ما برای دیگر واحدها هم باید برنامه‌ریزی و نظارت داشته باشیم.


رئیس دبیرخانه هیأت امنای استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه گزارشی از شوراهای تخصصی و نحوه اجرای برنامه کاری آنها طبق بخشنامه‌های واصله ارائه کرد و گفت: در این استان با وجود پتانسیل‌های بسیار زیاد در زمینه پژوهش کاستی‌های فراوانی وجود دارد و نیاز هست اجرای طرح‌های پژوهشی با تنوع و غنای بیشتری مد نظر قرار گیرد.


سید احسان امیرحسینی گفت: شورای پژوهش و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به برنامه‌های بالادستی حاکم بر مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی برای کاهش بروکراسی، چابک‌سازی سیستم اداری در امر پژوهش و همچنین صرفه‌جویی در هزینه‌ها نگاهی کاربردی و مبتنی بر خرد جمعی را باید در پیش روی خود قرار دهد.


رئیس دبیرخانه هیأت امنای استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در راستای این اهداف، شورای پژوهش و فناوری استان در نظر دارد برای تشکیل شورای انتشارات استان، کمیته تجهیزات پژوهشی و آزمایشگاهی، همچنین نگاهی ارزیاب در حوزه فناوری در استان، اقدامات عملی را برداشته و افق آینده این شورا باید درخشش در همه ابعاد ذکر شده در کشور باشد.


وی با بررسی دقیق اهداف مندرج در بخشنامه‌های صادر شده شورا به مجموعه دست‌اندرکار قول همکاری در راستای پیشبرد اهداف دانشگاه را داد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته