دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مهر 1397 - 10:30
سخنگوی ستاد مدیریت بحران کشور در گفت وگو با آنا خبر داد:

6 کشته در حادثه سیل و آب‌گرفتگی/ شکستگی پل راه ارتباطی 25 روستا را قطع کرد

سخنگوی ستاد مدیریت بحران کشور گفت: 37 شهرستان در 6 استان کشور گرفتار سیل و آبگرفتگی شدند که متأسفانه سه نفر بر اثر سیل و سه نفر هم بر اثر صاعقه‌زدگی جان خود را از دست دادند.
کد خبر : 316088
181004143958_1_900x600.jpg

بهنام سعیدی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در خصوص آخرین آمار تلفات و خسارات سیل در کشور گفت: با آغاز بارندگی‌های شدیدی که از روز جمعه 13 مهرماه در برخی نقاط کشور اتفاق افتاد، 37 شهرستان در 6 استان کشور گرفتار سیل و آبگرفتگی شدند که متأسفانه سه نفر بر اثر سیل و سه نفر هم بر اثر صاعقه‌زدگی جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه از آغاز این حادثه 166 تیم‌ امدادی مربوط به سازمان امداد و نجات شامل 675 امدادگر کار عملیات کمک‌رسانی به هموطنان سیل‌زده را آغاز کردند، افزود: تمام امکانات رفاهی از جمله حدود 500 پتو، مواد غذایی، وسایل گرمایشی و دیگر اقلام مورد نیاز در بین سیل‌زدگان توزیع شده و کار امدادرسانی به هموطنان در مازندران و گیلان همچنان ادامه دارد.

سخنگوی ستاد مدیریت بحران کشور در ادامه گفت: تمام راه‌های مواصلاتی اصلی در 6 استان سیل‌زده (مازندران، گیلان، گلستان، یزد، اصفهان و خراسان شمالی) باز بوده و فقط در تنکابن دو منطقه به دلیل شکستگی پل راه ارتباطی 25 روستا مسدود است.

سعیدی با اشاره به تلاش تیم‌های کارشناسی برای ارزیابی میزان خسارات به مناطق سیل‌زده کشور، بیشترین میزان خسارات را به  زیرساخت‌های شهری، پل‌ها و ابنیه‌ها ذکر کرد و گفت: در بین استان‌های سیل‌زده بیشترین میزان خسارت مربوط به مازندران و گیلان مخوصاً در صومعه‌سرا و تنکابن است.

انتهای پیام/4076

انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
بردیا
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹
۰
خدا به داد این بندگان خدا برسه واقعا غافلگیر شدند ولی من در شگفتم این پل چطوری به این راحتی تخریب شده
عباس قیصری
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
۰
مردم باید همت کنند برای این سیل زدگان عزیز اقلام مورد نیازشون را بفرستند
کمیل 166
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۴
۰
خدا به داد این آسیب دیده ها برسه
هلدینگ شایسته