دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مهر 1397 - 10:05
در جلسه شورای مرکزی استانی؛

رئیس و نایب رئیس بسیج رسانه ایلام انتخاب شدند

رئیس و نایب رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام در جلسه شورای مرکزی استانی این سازمان انتخاب شدند و از پژمان مهدوی و آبختی سنجابی، مسئولان قبلی این سازمان قدردانی شد.
کد خبر : 316069
download (2).jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ایلام، در جلسه شورای مرکزی سازمان بسیج رسانه استان ایلام که با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات برگزار شد، رئیس و نایب رئیس بسیج رسانه استان انتخاب شدند.

در این جلسه با قدردانی از پژمان مهدوی و آبختی سنجابی، مسئولان قبلی این سازمان؛ سامی شهبازی و حیدر داودی از مدیران مسئول و پیشکسوتان عرصه رسانه استان به ترتیب با اکثریت آرا به‌عنوان رئیس و نایب رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام انتخاب شدند.

در این جلسه در خصوص اهداف و مأموریت های جدید سازمان بسیج رسانه استان بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت و اعضا بر تقویت و ارتقای فعالیت‌ها تأکید کردند و رئیس خانه مطبوعات و پیشکسوتان رسانه‌های استان نیز به طرح دیدگاه‌های خود پرداختند.

غلام‌رضا علی‌محمدی دبیر سازمان بسیج رسانه استان و ناظر بر انتخابات با ارائه گزارش مبسوطی از وضعیت رسانه و مطبوعات و قدردانی از حضور مؤثر اصحاب رسانه، گفت: افق‌های روشنی پیش‌روی سازمان بسیج رسانه است و بحمدالله با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات، دستیابی به اهداف مورد انتظار بسیج قابل تحقق است و  سرمایه‌های گرانبهایی به‌شمار می‌روند.

انتهای پیام/4062/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته