دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 مرداد 1394 - 22:40

فریادهای «آفرین، آفرین» برانکو در تمرین پرسپولیس

تمرین سه‌شنبه تیم فوتبال پرسپولیس بعدازظهر امروز از ساعت 18 در ورزشگاه درفشی‌فر، زیر نظر کادر فنی برگزار شد.
کد خبر : 31602

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، سرخپوشان تمرین امروز را پس از صحبت‌های کوتاه برانکو با حرکات کششی و نرمشی آغاز کردند. سپس برای گرم شدن، حول یک دایره ایستاده و با حرکت به سمت مرکز دایره و بلعکس آماده اجرای تمرینات کادر فنی شدند.


سوشا مکانی، مرتضی قدیمی‌پور و ایمان صادقی دروازه‌بانان تمرین امروز پرسپولیس بودند که زیر نظر ایگور پانادیچ به تمرینات اختصاصی و توپ‌گیری‌های پر قدرت پرداختند.


برانکو به همراه نناد، کریم باقری و مصطفی قنبرپور تمرینات ترکیبی و خوبی را برای بازیکنان در نظر داشتند. فوتبال هدفمند در فضای مشخص در قالب دو تیم با حرکت با توپ و ضربات تکضرب انجام شد. نفس‌گیری در مراحل مختلف تمرین در دستور کار بازیکنان قرار گرفت.


برانکو در ضلع جنوبی زمین طبق برنامه، با دو بازیکن مهاجم و یک بازیکن مدافع و دروازه‌بان به تمرینات گلزنی و دفاع پرداخت. سپس حمله سه به دو را در دستور کار قرار دادند و هدف از این تمرینات، گلزنی بازیکنان بود.


مرحله بعدی تمرین به فوتبال با سه دروازه آغاز شد که بازیکنان در نقاط مختلف زمین حرکت کرده و پس از اجرای تاکتیک‌های مورد نظر کادر فنی با گلزنی و بازی خوب، تلاش داشتند تا در ترکیب اصلی تیم حضور یابند. فریادهای «آفرین، آفرین» برانکو سکوت ورزشگاه را شکسته بود.


آخرین بخش تمرین سرخپوشان به دوهای سرعتی زیر نظر برانکو اختصاص داشت و بازیکنان پس از سرد کردن بدن‌ها ورزشگاه را ترک کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب