دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در گفتگو با آنا:

خواستار تعویق دیدار با پیکان هستیم/ همامی گفت با پرسپولیس توافق نمی‌کنم

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به زمان استراحت السد خواهان تعویق دیدار با پیکان هستیم.
کد خبر : 315930

پندار خمارلو در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره درخواست پرسپولیس برای تعویق دیدار هفته نهم با پیکان گفت: باتوجه به اهمیت دیدار با تیم السد قطر در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا، خواستار تعویق دیدار با پیکان هستیم چرا که حریف قطری 15 روز استراحت می‌کند و ما بعد از دیدار با پیکان فرصت چندانی برای استراحت و ریکاوری نداریم.

وی درباره برنامه‌های باشگاه پرسپولیس برای دیدار با تیم السد گفت: برنامه خاصی برای استقبال آماده نکرده‌ایم، باشگاه وظیفه دارد کارهایی که در چارچوب وظایف تیم میزبان است به‌درستی انجام دهد. باشگاه السد وظیفه دارد هتل محل اقامتش را تعیین کند و باشگاه پرسپولیس نیز باید شرایطی حاصل کند تا این تیم بتواند تمرین پیش از بازی خودش را در ورزشگاه آزادی برگزار کند. 

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه شکایت مسعود همامی امکان دارد باعث تعلیق این باشگاه از حضور در لیگ قهرمانان آسیا شود، اظهار کرد: مسعود همامی اعلام کرده با باشگاه پرسپولیس به توافق نرسیده و نمی‌تواند تحت هیچ شرایطی با ما توافق کند. باید ببینیم نهایتاً AFC چه تصمیمی درخصوص این بازیکن و باشگاه پرسپولیس می‌گیرد.

خمارلو درخصوص اینکه هزینه پیروزی پرسپولیس برابر السد به حساب این باشگاه واریز شد یا خیر، گفت: طبق قراری که از ابتدای رقابت‌ها وجود داشت، هر تیم در ازای پیروزی در لیگ قهرمانان 50 هزار دلار می‌گیرد، تساوی 10 هزار دلار درآمد دارد و هر تیمی برای سفر به کشور دیگر برای برگزاری مسابقه باید 30 هزار دلار دریافت کند. تمامی این مبالغ تا به امروز به حساب باشگاه پرسپولیس واریز شده است.

انتهای پیام/4048/پ

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته