دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مهر 1397 - 01:55
مدیرکل تعزیرات استان خراسان رضوی در گفتگو با آنا:

کشف 70 انبار مظنون به احتکار کالا در مشهد/ 350 تن برنج پاکستانی در سرخس کشف شد

مدیرکل تعزیرات استان خراسان رضوی از کشف بیش از 70 انبار مظنون به احتکار کالا از ابتدای سال تا کنون در استان خراسان رضوی خبر داد.
کد خبر : 315820
028.jpg

حمیدرضا کریم در گفتگو با خبرنگار حوزه قضائی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در خصوص آخرین کشفیات مأموران تعزیرات استان خراسان رضوی در بحث مقابله و مبارزه با کالاهای احتکارشده با اشاره به تلاش مستمر مأموران سازمان تعزیرات استان برای کشف انبار کالاهای احتکارشده اظهار کرد: با همکاری ناجا، سپاه و مأموران قضائی از ابتدای سال تا کنون بیش از 70 انبار که کالاهای اساسی مردم را احتکار کرده بودند کشف شد و عمده این کالاهای کشف‌شده نیز بین مردم توزیع شده است لذا مقابله با احتکارکنندگان را به‌شدت دنبال می‌کنیم و افرادی که مانع رسیدن کالا به دست مردم می‌شوند را پیدا و تحویل مراجع قضائی خواهیم داد.

وی افزود: در هفته گذشته نیز انباری را در شهرستان سرخس استان خراسان رضوی کشف کردیم که در این انبار 350 تن برنج پاکستانی با ارزش مالی 25 میلیارد ریال توسط یک تبعه پاکستانی احتکار شده بود.

مدیرکل تعزیرات استان خراسان رضوی اظهار کرد: تمام تلاش خود را در جهت کشف کالاهای احتکارشده انجام می‌دهیم تا مردم در شرایط سخت اقتصادی با مشکل مواجه نشوند. احتکارکننده‌ها بدانند که مأموران تعزیرات در بازار حضور دارند و در صورت مشاهده، با آن‌ها برخورد خواهند کرد و از مردم نیز خواهش داریم در صورت مشاهده انبارهای مشکوک مراجع ذیربط مانند پلیس را خبر کنند.

انتهای پیام/4076

انتهای پیام/

برچسب ها: احتکار سرخس کریم
ارسال نظر
هلدینگ شایسته