دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 مهر 1397 - 10:57
سرمربی تیم ملی جودو جوانان در گفتگو با آنا:

جودوکاران جوان فقط برای کسب تجربه به آرژانتین نرفته‌اند

سرمربی تیم ملی جودو جوانان گفت: ملی‌پوشان جوان ایران تنها برای کسب تجربه به آرژانتین نرفته‌اند.
کد خبر : 315818

فرهاد شاطرزاده در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا،‌ درباره آخرین وضعیت تیم ملی جودو جوانان در آرژانتین پیش از شروع رقابت‌های المپیک گفت: تیم ما پس از سفری 27 ساعته به بوینس‌ آیرس محل برگزاری رقابت‌ها رسید. به‌خاطرِ مدت زمان طولانی که در پرواز به‌دلیلِ مسافت زیاد وجود داشت، یک روز به جودوکاران استراحت دادیم و پس از آن مشغول برگزاری تمرین‌ها در دهکده المپیک هستیم.

وی افزود: نفرات اعزامی ما به بازی‌های المپیک جوانان مارال مردانی در وزن 78- و ابوالفضل شجاعی در وزن 100- کیلوگرم هستند. رقابت‌های جودو در روزهای 15 تا 18 مرداد برگزار می‌شود که نفرات ایران روز شانزدهم وزن‌کشی خواهند کرد و روز 17 مهر ساعت 10 صبح به وقت بوینس‌ آیرس به روی تاتامی خواهند رفت. 

سرمربی تیم ملی جودو جوانان درباره شانس کسب مدال ایران در بازی‌های المپیک گفت: بدون شک هدف اول ما کسب مدال است و تنها برای کسب تجربه به آرژانتین نرفته‌ایم. جودوکاران اعزامی آمادگی کافی را دارند تا بهترین عملکردشان را روی تاتامی اجرا کنند. این نفرات به همراه دیگر جودوکاران جوان ایران این قابلیت را دارند که در آینده جایگزین خوبی برای بزرگسالان باشند.

انتهای پیام/4048/ 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته