دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مهر 1397 - 00:38
در گفتگو با آنا مطرح شد:

فعالیت متفاوت دانشجویان رشته دامپزشکی در اردوهای جهادی

دانشجوی رشته دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، فعالیت دانشجویان این رشته در اردوهای جهادی بسیج دانشجویی را با دیگر رشته‌ها متفاوت دانست.
کد خبر : 315809
photo_2018-10-06_12-50-02 (2).jpg

یاسین خویشوند در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا اظهار کرد: اردو‌های دامپزشکی جهادی زیادی انجام داده‌ایم که برای دانشجویان این رشته تجربه بسیار خوبی است. مسئولان باید کمک‌های زیادی به این رشته تحصیلی کنند؛ زیرا دانشجویان رشته دامپزشکی با هزینه‌های زیادی نظیر شهریه روبه‌رو هستند.

وی با توجه به مشکلات مالی اردوهای جهادی دامپزشکی گفت: دوری مسافت بر این موضوع اثرگذاری زیادی دارد، تیم‌های جهادی دامپزشکی در مقایسه با گروه‌های دیگر دانشجویی برای خدمت‌رسانی به مردم محروم کار بسیاری سختی دارند و یکی از دغدغه‌های آنان همراه‌شدن با درد دل عشایر است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی واحد کرج در بیان خاطرتی از فعالیت‌های دانشجویی خود در مناطق محروم، بیان کرد: در شناسایی مناطق محروم، وارد روستایی  شدیم که کوچک بود و خانه‌ای توجه دانشجویان را جلب کرد؛ در حال نام‌نویسی برای حضور تیم‌های جهادی در روستا  بودیم و توانستیم گاو یک پیرزن را که در حال مرگ بود، نجات دهیم.

وی افزود: دانشجویان، سال ۹۵ در اردوی جهادی شهرستان خرمشهر توانستند گله یکی از اهالی این شهرستان که تنها خرجی خانواده‌اش بود را نجات دهند و وقتی این فرد متوجه شد که بسیجی هستیم بسیار تحت تأثیر قرار گرفت.

انتهای پیام/4062/4082/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته