دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مهر 1397 - 03:05
در گفتگو با آنا مطرح شد:

جذب بیش از 78 هزار عضو در باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی

معاون كسب و كار نوين باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی از جذب بیش از 78 هزار عضو در این باشگاه خبر داد.
کد خبر : 315783
عکس اصلی.JPG

امير جدیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در کرمان با تأکید بر رویکرد و توجه خاص دانشگاه آزاد اسلامی به پژوهش و پژوهشگران اظهار کرد: اکنون 404 دفتر در کل کشور در این زمینه فعالیت دارند. توجه خاص دانشگاه به این مقوله، نمایانگر اراده خاص مسئولان این دانشگاه در پیشبرد  امور پژوهشی و پژوهشگران بوده و بسیار قابل توجه است.

معاون كسب و كار نوين باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان با توجه به اهمیت استفاده از ظرفیت نخبگان و پژوهشگران عضو باشگاه به‌منظور حل مشکلات کشور افزود: بیش از 78 هزار عضو از ابتدا تاکنون جذب باشگاه شده‌اند و در این سال‌ها باشگاه به همه اعضا از دانشگاه‌های آزاد و سایر دانشگاه‌ها تسهیلات ارائه کرده است.

جدیدی با قدردانی از برگزارکنندگان جلسه باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان افزود: بر همین اساس و برای عملیاتی‌شدن استارت‌آپ‌ها در استان کرمان، جلسه هم‌اندیشی و کارگاه آموزشی برگزار و مقرر شد برنامه عملیاتی واحدهای استان برای برگزاری استارت‌آپ‌ها تا 6 ماه آینده مشخص شود.

انتهای پیام/4062/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته