دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 مرداد 1394 - 17:10
وکیل علی مطهری در گفت‌وگو با آنا خبر داد

دادگاه حمله به مطهری غیرعلنی برگزار شد/ دادگاه بعدی به 26 مرداد ماه موکول شد

وکیل علی مطهری از برگزاری جلسه غیرعلنی دادگاه رسیدگی حمله به موکلش خبر داد و گفت: جلسه بعدی دادگاه این پرونده به 26 مرداد ماه موکول شد.
کد خبر : 31575

مصطفی ترک همدانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، در خصوص برگزاری دادگاه مربوط به شکایت علی مطهری که در شیراز مورد حمله گروه‌های خودسر قرار گرفته بود، اظهار کرد: این دادگاه امروز به صورت غیر علنی برگزار شد و با توجه به اینکه در مرحله تحقیقات مقدماتی رسیدگی به پرونده را به خوبی بنیان گذاشته بودند، دادگاه نیز با توجه به آیین دادرسی کیفری جدید برگزار شد.


وی افزود: درخواست کردیم در خصوص برخی از نکاتی که محفوظ مانده رسیدگی شود، اعم از اینکه کسانی که در این حمله نقش آمریت ممکن است داشته باشند را شناسایی کنیم.


وکیل علی مطهری ادامه داد: جلسه بعدی برای ادامه رسیدگی به 26 مرداد ماه موکول شد و در این جلسه تنها اظهارات متهمان، افراد دانشگاه و وکلای آنان شنیده شد. همچنین با توجه به گستردگی موضوع، فرصت کافی برای شنیدن و طرح تمام موضوعات در این جلسه وجود نداشت.


به گزارش آنا، علی مطهری نماینده تهران در مجلس، در اسفند ماه سال گذشته برای سخنرانی در دانشگاه شیراز به این شهر رفته بود اما خودروی حامل وی در مسیر فرودگاه به دانشگاه، مورد حمله گروه‌های تندرو و خودسر قرار گرفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته