دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اعتبار فوتبال ایران در دستان پرسپولیس/ آسیا زیر پاهای ارتش سرخ

صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا اعتبار فوتبال ایران را در آسیا بالاتر خواهد برد.
کد خبر : 315688

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد و با کسب یک تساوی در ورزشگاه آزادی مقابل السد می‌تواند راهی فینال این رقابت‌ها شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا هر ساله سهمیه کشورها را در لیگ قهرمانان آسیا تغییر می‌دهد و تاکنون ایران به عنوان تیم اول آسیا، چهار سهمیه مستقیم و غیرمستقیم در این رقابت‌ها داشته است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد برای رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان، بار دیگر سهمیه کشورها را تغییر دهد و احتمال اینکه سهمیه فوتبال ایران کم شود، بسیار زیاد است.

اما درخشش پرسپولیس در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان آسیا و همچنین حضور این تیم در مرحله نیمه‌نهایی فصل گذشته در سهمیه تیم‌های ایرانی نقش زیادی خواهد داشت.

پرسپولیس تنها تیم آسیایی است که سال گذشته و امسال در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان حضور داشت و همین نکته می‌تواند امتياز مهمی برای فوتبال ایران باشد.

صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان و حتی قهرمانی این تیم در این رقابت‌ها تأثیر بسیار زیادی روی فوتبال ایران دارد و نگاه کنفدراسیون فوتبال آسیا را به باشگاه‌های ایرانی تغییر می‌دهد.

فوتبال ایران سال‌هاست که نماینده‌ای در فینال لیگ قهرمانان نداشته است و از آخرین قهرمانی نمایندگان ایران در آسیا بیش از 20 سال می‌گذرد و حضور پرسپولیس در فینال و قهرمانی این تیم، ارزش فوتبال ایران را در آسیا به مراتب‌ بالاتر خواهد برد.

انتهای پیام/4051/خ

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته