دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 مهر 1397 - 13:45

رقابت فولادی بیش از 4 هزار 300 داوطلب در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند

آزمون استخدامی شرکت فولاد زرند ایرانیان با حضور بیش از 4300 داوطلب در کمال سلامت و امنیت به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند برگزار شد.
کد خبر : 315658
IMG_0025.JPG

ب‍ه گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از زرند، علیرضا مرادی رئیس واحد زرند و حبیب‌الله خنجری فرماندار زرند از چگونگی برگزاری آزمون استخدامی شرکت فولاد زرند ایرانیان در روزهای 12 و 13 مهر جاری بازدید کردند.

فرماندار زرند در بازدید از سالن‌های برگزاری آزمون با قدردانی از همکاری دستگاه‌های یاری‌رسان گفت: این آزمون به‌منظور تکمیل کادر نیروی انسانی شرکت فولاد زرند ایرانیان برگزار شده و طبق نیاز مجموعه‌های صنعتی «فولاد، کک‌سازی، پالایشگاه قطران، کنسانتره سنگ آهن، گندله‌سازی و سایر مراکز وابسته شرکت» پرسنل دیپلم و فوق دیپلم از متقاضیان بومی و پرسنل مورد نیاز با مدرک کارشناسی و بالاتر از متقاضیان استانی و ملی پذیرفته خواهند شد.

خنجری در ادامه با اشاره به توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی زرند تصریح کرد: با توجه به ظرفیت بالا و تجربه خوبی که پرسنل زحمتکش این دانشگاه در برگزاری آزمون‌های مختلف دارند، برگزاری این آزمون نیز با اطمینان خاطر به این واحد دانشگاهی سپرده شد.

وی برای همه داوطلبان آرزوی موفقیت کرد و افزود: امیدواریم با جذب این تعداد از نیاز شرکت فولاد زرند ایرانیان، علاوه بر کاهش آمار بیکاری زرند، شاهد رونق اقتصادی و رشد اجتماعی فرهنگی این شهرستان نیز در آینده‌ای نه‌چندان دور باشیم.

به گزارش آنا، این آزمون در سه نوبت صبح پنج‌شنبه، عصر پنج‌شنبه و صبح امروز جمعه 13 مهر در سالن ورزشی شماره یک و دو، ساختمان‌های آموزشی شماره یک و دو و مسجد دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند برگزار شد.  

انتهای پیام/4062/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته