دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پسربچه «حیرت‌انگیز» پس از قهرمان زن «شگفت‌انگیز» + تصاویر و ویدئو (تریلر)

فیلم پرماجرای «تی. اس. اسپیوِت جوان و حیرت‌انگیز» به کارگردانی ژان پی‌یر ژونه، سازنده «زندگی شگفت‌انگیز آملی پولن» دو سال بعد از تولید در ایالات متحده آمریکا به روی پرده رفت.
کد خبر : 31565

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، فیلم «تی. اس. اسپیوِت جوان و حیرت‌انگیز» (The Young and Prodigious T.S. Spivet) از این هفته در سینماهای آمریکای شمالی به نمایش درآمد.



«تی. اس. اسپیوت جوان و حیرت‌انگیز» محصول مشترک فرانسه، استرالیا و کانادا را ژان پی‌یر ژونه، فیلمساز فرانسوی سازنده فیلم «زندگی شگفت‌انگیز آملی پولن» کارگردانی کرده و فیلمنامه‌ این درام پرماجرا را کارگردان با همکاری گیوم لوران نوشته است. ژونه که در فیلم «آملی پولن» روحیات عجیب و غریب قهرمان زن داستان را با ظرافت به تصویر کشیده بود، در این فیلم به سراغ شخصیت غیرعادی یک پسربچه رفته است. این فیلم در سال 2013 تولید شده و پیش از این در چندین جشنواره و تعدادی از کشورهای اروپایی نمایش داده شده است.



پسرک ده ساله‌ ماجراجوی قهرمان این داستان که تبحری در نقشه‌برداری دارد، مخفیانه از مزرعه‌ای در مونتانا، آمریکا که در آن با پدر و مادرش زندگی می‌کند، بیرون می‌زند و وارد سفری طولانی و هیجان‌انگیز وارد می‌شود و عرض قاره را با قطاری باری می‌پیماید تا جایزه‌ای را که انجمن اسمیتسونین برای نبوغ او در نظر گرفته است، دریافت کند.



کایل کاتلت، هلنا بونهم کارتر، جودی دیویس و کالوم کیت رنی از بازیگران فیلم «تی. اس. اسپیوت جوان و حیرت‌انگیز» هستند.



ژان پی‌یر ژونه فیلمساز 62 ساله فرانسوی همچنین فیلم‌هایی مانند «شهر بچه‌های گمشده»، «رستاخیز بیگانه» و «نامزدی طولانی» را ساخته و در سال 2002 برای «زندگی شگفت‌انگیز آملی پولن» نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اریژینال شده است. وی این روزها سرگرم ساختن فیلم تلویزیونی «کازانوا» است.


تریلر فیلم « تی. اس. اسپیوت جوان و حیرت‌انگیز» را در لینک ذیل می‌توانید تماشا کنید:






تریلر «تی. اس. اسپیوِت جوان و حیرت‌انگیز» - فرمت: MP4 حجم: 10.2 مگابایت


گزارش از: ساسان گلفر


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته