دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 مرداد 1394 - 16:34
کیایی نژاد به آنا خبر داد:

بررسی تخلف خبرگزاری صداوسیما در جلسه هفته آینده شورای نظارت

عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای نظارت بر صداوسیما، گفت: انتشار خبر مربوط به جلسه عضو تیم مذاکره‌کننده با مدیران رسانه ملی از سوی خبرگزاری صداوسیما، در جلسه هفته آینده شورا بررسی می‌شود.
کد خبر : 31560

حجت‌الاسلام مفید کیایی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، درباره انتشار خبر نشست عراقچی با مدیران صداوسیما از سوی خبرگزاری این سازمان گفت: روز گذشته قرار بود جلسه شورای نظارت بر صدا و سیما برگزار شود که یکی از موارد دستور کار همین موضوع انتشار خبر محرمانه از سوی خبرگزاری صدا و سیما بود، اما این جلسه تشکیل نشد.


وی ادامه داد: احتمالا دوشنبه هفته آینده جلسه شورای نظارت برگزار و این اقدام خبرگزاری صدا و سیما بررسی شود.


عضو شورای نظارت بر صدا و سیما درباره تبعیض در برخورد با تخلفات رسانه‌ای و در پاسخ به این سؤال که «اگر این اشتباه از سوی سایر خبرگزاری‌ها اتفاق می‌افتاد، آیا برخورد با آن به همین شکل بود؟»، تصریح کرد: متأسفانه این مسائل پیش می‌آید و به‌طور دقیق نمی‌دانیم برخورد و قضاوت با آنها چگونه باید باشد.


به گزارش آنا، انتشار خبری در خبرگزاری صداوسیما که حاوی برخی اظهارات سیدعباس عراقچی معاون وزارت امور خارجه و عضو ارشد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای بود، در روزهای اخیر حاشیه‌های گسترده‌ای داشته است.


عراقچی در این دیدار، جزئیاتی از وضع ایران در 10 سال گذشته، تهدید نظامی از سوی آمریکایی‌ها و نقش حسین فریدون در مذاکرات وین گفته بود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته