دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 مهر 1397 - 18:15
با حضور نماینده ویژه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی انجام گرفت؛

برگزاری مراسم بزرگداشت شهید حمله تروریستی اهواز در دانشگاه آزاد ماهشهر

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید سید خلیل (علی) هاشمی‌فر از شهدای حمله تروریستی اهواز و دانش‌آموخته دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر با حضور نماینده ویژه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.
کد خبر : 315599
مراسم-بزرگداشت-شهید-هاشمی_فر-در-ماهشهر06.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بندر ماهشهر، مراسم تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید سید خلیل (علی) هاشمی‌فر از شهدای حمله تروریستی 31 شهریور در اهواز و دانش‌آموخته دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته مهندسی برق بعدازظهر امروز با حضور خانواده شهید و نماینده ویژه دکتر طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در واحد دانشگاهی ماهشهر برگزار شد.

استاد دانشگاه و کارشناس و تحلیلگر ارشد مسائل سیاسی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 31 شهریور اهواز، اظهار کرد: شهدا چشم و چراغ ملت ایران هستند؛ شهدا با نثار خون و جان خود ولی‌نعمت ما هستند و این کار آن‌ها بیان‌گر این موضوع است که همه ما نعمت امنیت، عزت، شرف و استقلال خود را مدیون شهدا هستیم.

حسن لارتی با بیان اینکه شهادت مرگ تاجرانه است، گفت: حادثه تروریستی اهواز ارزش عملیاتی نداشت ولی این عملیات اوج خباثت و ذلت دولت‌های آمریکا و آل سعود را نشان داد. وصیت شهدا دفاع از ولایت و انقلاب است و ما امروز بیش از پیش به هم‌دلی و وحدت نیاز داریم.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به مشکلات اقتصادی، خاطرنشان کرد: جنگ اقتصادی که در حال حاضر راه افتاده، آخرین فشنگ خشاب دشمنان است و بر اساس نظر کارشناسان کل نیاز کشور به ارز برای تأمین نیازهای کشور ۵۰ میلیارد دلار بوده که برآورد برای امسال بالای ۱۰۰ میلیارد دلار است.

وی تصریح کرد: به اذعان پمپئو، آمریکا به‌دنبال تابستانی داغ در ایران بود و می‌خواست انقلاب یقه‌آبی‌ها را برگزار کند ولی به لطف خداوند شکست خوردند و همین شکست موجب شد تا دست به این جنایت تروریستی در اهواز بزنند و جان تعدادی از انسان‌های بی‌دفاع و به‌خصوص محمدطه چهارساله را بگیرند.

حجت‌الاسلام عطایی‌نسب، مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان با عرض پیام تسلیت مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان به خانواده شهید سید خلیل هاشمی‌فر، به خصوص پدر و مادر گرامی شهید؛ یاد و خاطره شهدای مظلوم حمله تروریستی 31 شهریور اهواز را گرامی داشت.

مراسم مداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت در رثای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین علیهم‌السلام و یاران با وفایش برگزار شد.

مراسم تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید سید خلیل (علی) هاشمی‌فر از شهدای عملیات تروریستی 31 شهریور در اهواز و دانش‌آموخته دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته مهندسی برق با حضور خانواده شهید، دکتر نجفی نماینده ویژه دکتر طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی، حجت‌الاسلام عطایی‌نسب مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان، علی گلمرادی نماینده مردم بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی، امام‌جمعه بندر ماهشهر، فرمانداران شهرستان‌های بندر ماهشهر و بندر هندیجان، سردار یدالله بادین فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی سپاه، فرماندهان نظامی و انتظامی، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران و رؤسای ادارات، سازمان‌ها و شرکت‌های صنایع پتروشیمی و دانشجویان، کارکنان و اعضای هیأت علمی در مسجد حضرت موسی بن جعفر علیه‌السلام دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر برگزار شد.

انتهای پیام/پ

انتهای پیام/

برچسب ها: ماهشهر
ارسال نظر
هلدینگ شایسته