دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
امام جمعه طبس خواستار شد؛

توجه به رشد علمی و پرورش نیروهای متعهد در مراکز دانشگاهی

امام جمعه طبس با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در زمینه رشد و شتاب علمی در کشور و مراکز آموزشی و دانشگاهی، گفت: تقوا و تهذیب نفس و خودسازی یک دانشمند را در مسیر متعالی و قله خدمتگزاری قرار می‌دهد.
کد خبر : 315581
22222.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند، حجت‌الاسلام علی محمدی در شورای تخصصی دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌جنوبی که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد طبس برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش‌ها و برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌جنوبی در زمینه‌ فعالیت‌های فرهنگی، اظهار کرد: تشکیل ستاد اربعین و همکاری با کنگره 2 هزار شهید استان اقدامی بسیار مهم بوده است.

وی اهمیت تقوا، تهذیب و خودسازی را مورد تأکید قرار داد و متذکر شد: از دانشمند بی‌تقوا غیر از خیانت برنمی‌آید و تقوا و تهذیب نفس و خودسازی دانشمند را در مسیر متعالی و قله خدمت‌گزاری قرار می‌دهد.

محمدی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در زمینه رشد و شتاب علمی در کشور و مراکز آموزشی و دانشگاهی، خاطرنشان کرد: تهذیب نفس می‌تواند دانش دانشمندان و شتاب علمی را در مسیر مفید و متعالی قرار بدهد.

امام جمعه طبس همایش بزرگ اربعین را بزرگ‌ترین گردهمایی جهان اسلام برشمرد و گفت: این اجتماع عظیم اهمیت و برکات بسیار ارزشمندی برای نشان دادن عزت و افتخار اسلامی دارد.

وی با تأکید بر ضرورت توجه ویژه به موضوع حجاب و عفاف در دانشگاه و یادآوری خطرات بی‌حجابی و بی‌بند و باری، گفت:  ترویج بی‌بند و باری و بی‌حجابی در راستای اهداف شوم دشمنان است.

انتهای پیام/پ

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته