دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 مرداد 1394 - 15:56
دکتر طه هاشمی در بخشنامه‌ای خواستار شد

حضور پررنگ نشریات دانشگاه آزاد در جشنواره تیتر 9

دکتر طه هاشمی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با ابلاغ بخش‌نامه‌‌ای از واحدهای روسای دانشگاه خواست در نهمین دوره جشنواره سراسری نشریات دانشجویی کشور با عنوان «تیتر9» حضور پررنگ داشته باشند.
کد خبر : 31557

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، متن کامل این بخشنامه که خطاب به رؤسای واحدهای مراکز استان (دبیران هیأت های امنای استان‌ها) و روسای واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شده، به شرح زیر است:


بنابر هماهنگی به عمل آمده با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با دانشگاه آزاد اسلامی، نهمین دوره جشنواره سراسری نشریات دانشجویی کشور با عنوان تیتر 9 (titr9) به میزبانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در آبان ماه سال جاری برگزار می شود.


با توجه به اخذ امتیاز میزبانی دهمین دوره این جشنواره توسط دانشگاه آزاد اسلامی و لزوم کسب تجربه توسط نشریات دانشجویی، مناسب است مراکز استان های دانشگاه، واحدها و مراکز دانشگاهی با اطلاع رسانی به موقع و مناسب به مسئولان و فعالان نشریات دانشجویی و انجام اقدامات زیر شرایط حضور پر رنگ و موثر تمامی نشریات فعال و دارای مجوز دانشگاه را فراهم آورند.


1-مراجعه به سایت جشنواره به نشانی www.titr9.ir و آگاهی از شرایط حضور و معرفی سایت به فعالان و مدیران اجرایی نشریات.


2- اطلاع رسانی مناسب از طریق انتشار فراخوان جشنواره در سایت واحدهای دانشگاهی و تماس با مدیران اجرایی نشریات.


3- تشکیل کمیته های ارزیابی با حضور صاحبنظران و اعضای هیات علمی به منظور ارائه مشاوره به نشریات برای تعیین حضور موثر ایشان در بخش های سه گانه جشنواره با تکیه بر برآورد بیشترین امکان موفقیت و کسب رتبه.


4- پیگیری و تاکید بر حضور برگزیدگان جشنواره های میان استانی در تمامی بخش های جشنواره.


5- معرفی مستقیم نشریات ثبت نام شده به دبیرخانه جشنواره و ارسال رونوشت به انضمام ضمائم کامل به اداره کل فرهنگی و اجتماعی سازمان مرکزی برای پیگیری های بعدی.


با توجه به مهلت تعیین شده برای ثبت نام و ارسال آثار(پایان شهریور ماه 94)، مسئولیت اطلاع رسانی مناسب و اجرای دقیق این بخشنامه ابتدا برعهده مراکز استان و سپس واحدها و مراکز دانشگاهی خواهد بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته