دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 مهر 1397 - 10:35
دبیر کل اتحادیه بین‌المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری:

قانون کشور یهود تبعیض نژادی را به رسمیت می‌شناسد

دبیر کل اتحادیه بین‌المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری گفت: قانون کشور یهود تبعیض نژادی را به رسمیت می‌شناسد و این تبعیض برای کودکان سخت‌تر است.
کد خبر : 315522
download.jpg

به گزارش خبرنگار گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، «سید ابوالقاسم رحیمیان» پیش‌ازظهر امروز در دومین اجلاس بین‌المللی همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی که در باغ‌موزه دفاع مقدس برگزار شد، گفت که رژیم صهیونیستی، رژیمی است که با تبعیض نژادی بنا شده و طبق ساختار آپارتاید، فلسطینیان باید به آوارگی یا یوغ زندان تن دهند.

دبیر کل اتحادیه بین‌المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری افزود: «رژیم صهیونیستی زندگی را برای فلسطینیان سخت کرده است و آنها از حقوق اولیه و حقوق بدیهی اجتماعی خود محروم‌اند. قانون کشور یهود تبعیض نژادی را به رسمیت می‌شناسد و این تبعیض برای کودکان سخت‌تر است.»

وی تصریح کرد: «صهیونیست‌ها به‌عمد این کار را می‌کنند تا کودک فلسطینی از همه‌چیز حتی مهر مادری و حق آزادی محروم شوند و به خودکشی و قتل روی‌ آورند.»

«رحیمیان» گفت: «اول اکتبر بعد از 18 سال سالروز شهادت محمد الدره نام گرفت تا برگ دیگری از جنایت‌های ننگین رژیم صهیونیستی رقم بخورد. باوجوداین، قطعاً موضوع فلسطین هرگز از ذهن محو نمی‌شود.»

وی با بیان اینکه این جمعیت جمع شده‌اند تا همبستگی خود را با جوانان فلسطینی ابراز کنند، گفت: «ما از جامعه جهانی می‌خواهیم تا از چشم‌پوشی بر جنایت‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی دست بردارد.»

انتهای پیام/4033/پ

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته