دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 مرداد 1394 - 15:43
همراه با مسابقات تیمی دانشگاه آزاد اسلامی/ 111

اصفهان، چهارمحال و بختیاری و مرکزی، پیروز سومین روز رقابت‌های فوتسال پسران

تیم‌های استان اصفهان، چهارمحال و بختیاری و مرکزی در سومین روز از رقابت‌های مسابقات قهرمانی فوتسال دسته دوم دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد نجف آباد، برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.
کد خبر : 31550

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مسابقات قهرمانی دسته دوم فوتسال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در مرحله مقدماتی صبح امروز سه‌شنبه با برگزاری 4 دیدار در ورزشگاه پوریای ولی این واحد دانشگاهی پیگیری شد.


ابتدا تیم‌های کرمان و اصفهان به مصاف هم رفتند و در پایان بازی تیم اصفهان با برتری 3 بر یک حریف خود را مغلوب کرد. در دومین دیدار، تیم آذربایجان شرقی و البرز رودرروی یکدیگر قرار گرفتند و با نتیجه 2 بر 2 زمین بازی را ترک کردند.


در دیدار سوم مسابقات دسته دوم فوتسال تیم استان چهارمحال و بختیاری در یک بازی دیدنی و پرگل تیم استان تهران را با نتیجه 5 بر یک شکست داد.


در چهارمین دیدار نیز تیم استان مرکزی و استان خراسان شمالی رودرروی یکدیگر قرار گرفتند و در بازی پرگل و جذاب استان مرکزی تیم خراسان شمالی را با نتیجه 7 بر 3 مغلوب کرد.


مسابقات فوتسال دسته دوم از تاریخ 11 الی 17 مرداد جاری با حضور 150 ورزشکار در قالب 10 تیم در دو گروه A با تیم‌های البرز، اصفهان، آذربایجان غربی، تهران، آذربایجان شرقی و در گروه B با تیم‌های خراسان شمالی، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، تهران و مرکزی در مجموعه ورزشی پوریای ولی دانشگاه نجف آباد برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته