دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مهر 1397 - 19:14
امام‌جمعه بافت:

دفاع از نظام با خمودگی و بی‌تفاوتی عملی نمی‌شود

امام‌جمعه بافت گفت: دفاع از نظام با خمودگی و بی‌تفاوتی عملی نمی‌شود، همه باید در صحنه باشند.
کد خبر : 315465
IMG_0011.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بافت، حجت‌الاسلام علی مهدی‌زاده امروز در نشست هم‌اندیشی استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت با توجه به جایگاه نخست دانشگاه آزاد اسلامی در بحث اقامه نماز در کشور، اظهار کرد: نخبگان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی در جلسات شورای فرهنگی بافت، صاحب‌نظر هستند و خروجی جلسات شورا نیز بر مبنای سوق‌دادن مقالات و پایان‌نامه‌های دانشجویی به‌سمت شعار سال است.

وی ادامه داد: آرمیدن شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت، نتیجه فعالیت‌های فرهنگی صورت‌گرفته در این دانشگاه بوده و منشأ خیر و برکت شده است.

 مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان هم عنوان کرد: سیاست‌های استکبار جهانی برای نابودی جمهوری اسلامی کاملاً با برنامه‌ریزی شده اجرا می‌شود. 

حجت‌الاسلام حمید انصاریان افزود: ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، قدرت‌های شرق و غرب با همکاری اروپا، جنگی نظامی را به راه انداختند و خیال می‌کردند می‌توانند در فاصله چندهفته‌ای به مقصود خود برسند که  موفق نشدند.

وی با بیان اینکه استکبار پس از جنگ فیزیکی به‌دنبال جنگ فرهنگی رفت، افزود: 9 دی 88 طومار جنگ فرهنگی درهم پیچیده شد و اکنون دشمن به‌دنبال جنگ رسانه‌ای است که هوشیاری همگان را می‌طلبد.

ابراهیم خراسانی پاریزی رئیس واحد بافت نیز به بیان گزارشی از اقدامات فرهنگی یک‌سال اخیر در این واحد دانشگاهی پرداخت.

انتهای پیام/4062/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته