دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛

پیروزی یک‌نیمه‌ای سوون سامسونگ در خانه کاشیما آنتلرز

دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق از ساعت 13:30 برگزار شد و سوون سامسونگ کره‌جنوبی مقابل میزبان خود در نیمه نخست به برتری رسید.
کد خبر : 315360
کاشیما آنتلرز.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا در شرق آسیا از ساعت 13:30 امروز بین دو تیم کاشیما آنتلرز ژاپن و سوون سامسونگ کره جنوبی در ورزشگاه خانگی کاشیما برگزار شد. این دیدار در نیمه نخست با نتیجه 2 بر یک به سود سوون سامسونگ به پایان رسید.

در دقیقه 2 اوچیدا بازیکن میزبان به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا میهمان یک بر صفر پیش بیافتد. چهار دقیقه بعد دژان دامیانوویچ بازیکن بوسنیایی سوون سامسونگ اختلاف را دو برابر کرد تا کار برای میزبان سخت‌تر شود.

اما در دقیقه 21 این‌بار نوبت جانگ هو-ایک بازیکن سوون سامسونگ بود که به اشتباه دروازه خودی را باز کند تا اختلاف به حداقل برسد.

برنده مجموع دو دیدار رفت و برگشت این دو تیم در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف برنده پرسپولیس و السد خواهد رفت.

نکته جالب هم‌گروهی تیم‌های مرحله نیمه‌نهایی در مرحله گروهی است. پرسپولیس و السد در گروه سوم این رقابت‌ها هم‌گروه بودند که سرخ‌پوشان ایران به عنوان تیم نخست و السد به عنوان تیم دوم از این گروه صعود کردند و هر دو تیم به نیمه نهایی رسیدند.

در گروه هشتم این رقابت‌ها نیز سوون سامسونگ و کاشیما آنتلرز هم‌گروه بودند که سوون سامسونگ به عنوان تیم نخست و کاشیما به عنوان تیم دوم از این گروه صعود کردند.

شب گذشته پرسپولیس ایران دست به کار بزرگی زد و در خانه السد قطر با تک گل علیپور از روی نقطه پنالتی به پیروزی رسید.

انتهای پیام/آ/4051/

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب