دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 مهر 1397 - 05:30
ملی‌پوش شمشیربازی در گفتگو با آنا:

حریفان قدرتمندی در الجزایر داریم/ خداحافظی نمی‌کنم

ملی‌پوش تیم ملی شمشیربازی گفت: بعد از بازی‌های آسیایی طبق صحبت‌هایی که با مربی تیم ملی و دیگر مسئولان داشتم از تصمیمم برای خداحافظی پیشمان شدم.
کد خبر : 315312

مجتبی عابدینی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره حضورش در تیم ملی شمشیربازی و رقابت‌های جام جهانی الجزایر گفت: اردوهای ما از روز شنبه آغاز می‌شود و تا اواخر  آبان ادامه دارد. رقابت‌های جام جهانی الجزایر نخستین مسابقه بعد از رقابت‌های قهرمانی جهان است، بعد از آن هم رقابت‌های کسب سهمیه المپیک 2019  ‌را پیش‌رو داریم که برای حفظ رده‌بندی تیمی خود باید تمام تلاش‌مان را به کار بگیریم.


وی در مورد رقبای‌شان در رقابت‌های الجزایر، اظهار کرد: رقبای ما مانند همیشه از کشورهای کره‌جنوبی، روسیه و ایتالیا هستند و مانند همیشه قدرتمند هستند و کار راحتی در برابر آنها نداریم، البته تیم ما هم دست کمی از دیگر تیم‌ها ندارد. در حال حاضر شمشیربازی ایران‌‌ در رده چهارم جهانی است و دست کمی از سایر رقبای دیگر ندارد.


عابدینی همچنین در خصوص خداحافظی‌اش از دنیای قهرمانی بعد از بازی‌های آسیایی گفت: بعد از بازی‌های آسیایی تصمیم به خداحافظی از‌‌‌ دنیای قهرمانی گرفته بودم اما‌ با صحبت‌هایی که مسئولان فدراسیون با من داشتند از این تصمیم منصرف شدم و همچنان با قدرت کار خودم را ادامه خواهم داد. من سرباز ورزش ایران هستم و هر کاری که از دستم برمی‌آید به خوبی انجام خواهم داد. امیدوارم در رقابت‌های که پیش‌رو داریم بهترین عملکرد را داشته باشیم و بتوانیم سهمیه المپیک توکیو را هم به دست آوریم و ضمن اینکه در الجزایر هم عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.


شمشیرباز تیم ملی ایران همچنین در خصوص حضورش در عرصه مربیگری، گفت: به صورت جدی به مربیگری روی نیاورده‌ام بلکه باشگاهی را تأسیس کرده‌ام و در این باشگاه علاقمندان به شمشیربازی را آموزش می‌دهم، اما تمرکز اصلی‌ام بر روی دنیای قهرمانی است تا بتوانم نتایج قابلِقبولی به دست آورم. در این راه هم به بقیه شمشیربازان کمک خواهم کرد تا ملی‌پوشان مثمر ثمری به تیم ملی اضافه شوند.


انتهای پیام/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته