دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مهر 1397 - 13:25
با حضور رئیس دانشگاه‌آزاد‌اسلامی واحد ایلام انجام گرفت؛

تجلیل از اعضای تیم قهرمان مسابقات فوتسال دانشگاه‌آزاد‌اسلامی

اعضای تیم فوتسال خواهران دانشگاه‌آزاد‌اسلامی واحد ایلام که در مسابقات کشوری قهرمان شدند با حضور رئیس این واحد دانشگاهی با اعطای لوح و هدایایی مورد تجلیل قرار گرفتند.
کد خبر : 315298
2A1A0030.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ایلام، مراسم تجلیل از قهرمانان مسابقات فوتسال دانشگاه‌آزاد‌اسلامی کشور پیش‌از‌ظهر امروز در دانشگاه‌آزاد‌اسلامی واحد ایلام برگزار شد.

رئیس دانشگاه‌آزاد‌اسلامی استان ایلام در این مراسم اظهار کرد: ورزشکاران علاوه بر سلامت روح، از سلامت جسمی هم برخوردار هستند و باید با تبعیت از مقتدایمان، امام علی(ع) اخلاق پهلوانی را رعایت کنیم.

محمد میرزایی‌حیدری اضافه کرد: دانشگاه‌آزاد‌اسلامی با داشتن امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری پیشرفته، ظرفیت مناسبی برای ورزشکاران است.

وی تصریح کرد: این دانشگاه با داشتن سالن‌ها و امکانات استاندارد و از همه مهم‌تر، اعضای هیأت‌علمی و مقاطع کارشناسی و کارشناسی‌ارشد تربیت‌بدنی، پشتوانه بزرگی برای ورزش استان ایلام است.

رئیس واحد ایلام، ظرفیت‌های این دانشگاه را در خدمت ورزش قهرمانی و همگانی استان برشمرد و یادآور شد: تیم فوتسال خواهران دانشجوی دانشگاه‌آزاد‌اسلامی واحد ایلام با قهرمانی در مسابقات کشوری برای استان ایلام افتخارآفرینی کرده و مجموعه دانشگاه و ورزش استان، قدردان زحمات مربیان و ورزشکاران این تیم است.

وی گفت: واحد ایلام مفتخر به حضور ورزشکارانی در سطح جهان از جمله ذبیح‌الله پورشیب، علی هاشمی و مجتبی ملکی بوده و هست و این عزیزان الگوی پهلوانی و اخلاق‌مداری در جامعه هستند.

در این آیین قدرت ساده‌میری، مدیر تربیت‌بدنی، سرپرست تیم، سرمربی و بازیکنان به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.

تیم فوتسال دانشجویان خواهر واحد ایلام اخیراً در مسابقات کشوری دانشگاه‌های‌آزاد‌اسلامی که در کرمانشاه برگزار شد، توانست با پیروزی مقابل تیم آذربایجان‌شرقی در دیدار نهایی به مقام قهرمانی دست یابد.

انتهای پیام/4062/خ

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته