دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران:

در برابر هر ضربه دشمن، ضربه ما شدیدتر خواهد بود

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: در برابر هر ضربه دشمن، ما ضربه شدیدتر به طرف مقابل خواهیم زد البته ممکن است در مواقعی صبور باشیم که این صبوری هم نشانه قدرت است.
کد خبر : 315283

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی صبح امروز در مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی اهواز که در محل ستاد مشترک ارتش برگزار شد در جمع خبرنگاران در رابطه با انتقام موشکی اخیر سپاه از تروریست‌ها، گفت: مسلمان‌هااز گذشته با واژه شهادت  آشنا هستند و آشنایی ما با شهادت به قدمت تاریخ اسلام است.

فرمانده کل ارتش تأکید کرد: خط قرمز کشورمان امنیت، سربلندی و عزت مردم است. ما پای این عزت، سربلندی و امنیت تا آخر ایستاده‌ایم.

وی با بیان اینکه دشمنان باید تاکنون پیام جمهوری اسلامی ایران را دریافت کرده باشند، گفت: در برابر هر ضربه‌ای، ضربه شدیدتری به طرف مقابل خواهیم زد البته ممکن است در مواقعی صبور باشیم که این صبوری هم نشانه قدرت است. وقتی اطمینان داریم که در زمان و مکان لازم توانایی وارد کردن ضربه پشیمان‌کننده را داریم، صبوری پیشه می‌کنیم و دشمنان از صبر ما خوشحال نباشند و دست هرچه‌قدر بالاتر برود لاجرم محکم‌تر فرود خواهد آمد.

انتهای پیام/4071/4079/پ

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته