دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مهر 1397 - 12:30
نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با آنا:

حمله موشکی سپاه پیامی به کشورهای حامی تروریسم است

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، حمله اخیر موشکی سپاه‌پاسداران را پیامی به کشورهای حامی تروریسم دانست که قصد ایجاد رعب و وحشت در ایران را دارند.
کد خبر : 315238
139504192259519768099904.jpg

آیت‌الله رضا رمضانی‌ گیلانی در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا درباره حمله موشکی سپاه‌پاسداران انقلاب‌اسلامی به مواضع تروریست‌‎ها در سوریه اظهار کرد: ایران در 40 سال بعد از انقلاب اسلامی، همواره نشان داده که با نهادهای تروریستی و مراکز رعب، وحشت و خشونت مرزبندی دارد و با آنها مبارزه جدی می‌کند.

وی اضافه کرد: افراد و کشورهایی که تروریست‌ها را پرورش می‌دهند، درصدد ضربه واردکردن به نظام اسلامی و ایران هستند و به‌دلیل اینکه کشورمان معادلات منطقه را به ضرر آنها تغییر داده، می‌خواهند با پرورش تروریست‌ها ایجاد یأس و ناامیدی در جهان اسلام کنند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه هر جایی لازم باشد، نظام اسلامی اقتدار خود را در زمینه‌های مختلف ازجمله نظامی نشان می‌دهد، گفت: مانورهای نظامی و حمله موشکی سپاه‌پاسداران به مواضع تروریست‌ها که دستشان به خون مردم بی‌گناه آلوده است، بخشی از اقتدار نظام جمهوری‌اسلامی در منطقه را به جهانیان نشان می‌دهد.

رمضانی، استمرار حرکت‌های علمی در بالابردن توان نظامی ایران را مهم ارزیابی کرد و افزود: سربازان گمنام امام‌ زمان(عج) با دستگیری باقیمانده تروریست‌ها و سپاه‌پاسداران انقلاب‌اسلامی با این حمله موشکی، اقتدار نظامی و صلابت ایران اسلامی را به جهانیان نشان دادند و این پیام اساسی برای کشورهای حامی تروریسم داشت که ایران در برابر رعب و وحشت  تروریست‌ها مقابله می‌کند.

انتهای پیام/4062/4082/خ

انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶
۰
باید ایران را پر از موشک بکنیم باید انقدر موشک داشته باشیم که اگر 10 سال هم جنگی شد فرضا کم نیاریم و کمر دشمنان را بشکنیم ##### زنده باد ایران
هلدینگ شایسته