دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مهر 1397 - 07:46
دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر 24 ساله شد

فارغ‌التحصیلی 6 هزار دانش‌آموخته از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر با تبریک فرارسیدن بیست و چهارمین سالگرد راه‌اندازی دانشگاه متبوع خود گفت: از ابتدای فعالیت واحد بردسیر تاکنون، بالغ بر 6 هزار دانشجو از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اند.
کد خبر : 315218

حجت‌الاسلام میثم تارم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در بردسیر اظهار کرد: واحد بردسیر با تلاش اعضای هیأت مؤسس، 10 مهر 1373 راه‌اندازی شد و اکنون پس از گذشت 24 سال از عمر پربرکت خود و با تلاش کارکنان، اعضای هیأت علمی و دانشجویان با دارابودن کادر هیأت علمی توانمند به‌عنوان بزرگترین و مجهزترین دانشگاه این شهرستان به شمار می‌رود.

وی با تأکید بر اینکه این دانشگاه، بستر مناسبی را برای علاقه‌مندان به تحصیلات عالی فراهم کرده است، تصریح کرد: افتتاح مرکز رشد واحدهای فناور با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوی، یکی از مهم‌ترین اقدامات این دانشگاه در حوزه پژوهشی و حمایت از صاحبان ایده‌های فناورانه و دانش‌بنیان است.

تارم، امضای تفاهم‌نامه همکاری با صنایع فولاد را گام مثبت دانشگاه در حوزه ارتباط با صنعت برشمرد و افزود: ثبت اختراع و ایده بالغ بر 30 دستگاه از سوی دانشجویان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر، یکی از افتخارات این دانشگاه است.

انتهای پیام/4062/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته