دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مرحله یک‌هشتم جام حذفی؛

استقلال بالاخره پیروز شد

تیم استقلال تهران بالاخره پس از چندین تساوی پی در پی مقابل نفت مسجد سلیمان به پیروزی دست یافت.
کد خبر : 315204
BQ4K0914.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، دیدار تیم‌های نفت مسجد سلیمان و استقلال از ساعت 20:45 در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان و در حضور حدود 10 هزار تماشاگر برگزار شد که در پایان تیم استقلال با تک گل روح‌الله باقری، نفت نسجدسلیمان را شکست داد.

در نیمه اول استقلال شروع طوفانی در بازی داشت و بازیکنان این تیم در همان 10 دقیقه اول بازی می‌توانستند دروازه نفت را باز کنند که فرعباسی به عنوان ستاره دقایق ابتدایی بازی این اجازه را به آبی پوشان نداد.

اما بعد از گذشت این دقایق بازی به تعادل رسید و بعد از 10 دقیقه بازی کسل‌کننده این بار نفت مسجد سلیمان بود که حملات خود را روی دروازه استقلال ایجاد کرد و این تیم چند موقعیت خوب را روی دروازه استقلال ایجاد کرد که جان‌فزا، حکیم نصاری و اسماعیل شریفات این موقعیت‌ها را از دست دادند تا نیمه اول با حساب بدون گل مساوی به پایان برسد.

اما در نیمه دوم بازی هر دو تیم در خلق موقعیت ناکام بودند، وینفرد شفر در دقایق اول نیمه دوم ترجیح داد الهیار صیادمنش که نمایش بسیار خوبی در ترکیب استقلال داشت را زمین با تعویض کند و دقیقاً بعد از تعویض این بازیکن فرم حملات آبی‌ها به هم ریخت.

شفر در نیمه دوم تبریزی و روح‌الله باقری را وارد زمین بازی کرد تا بتواند روند تهاجمی تیمش را تغییر بدهد اما این بازیکنان با ورود به زمین به هیچ عنوان نتوانستند کار خاصی در ترکیب استقلال انجام بدهند تا بازی در 90 دقیقه با حساب بدون گل به پایان برسد و کار به وقت‌های اضافه بکشد.

استقلال وقت‌های اضافه را نیز بهتر از حریف خود آغاز کرد و موفق به خلق موقعیت‌های جدی شد و بعد از دقایقی توانست با یک کار تیمی خوب، توپ را به باقری برساند و باقری با یک ضربه دقیق و آسان دروازه فرعباسی را باز کرد.

آبی‌های تهرانی بعد از این گل عقب‌نشینی کردند تلاش می‌کردند تا از ضد حملات استفاده کنند اما اخراج بد موقع وریا غفوری کار را برای استقلال سخت کرد و شفر مجبور شد یکی از مهاجمان خود را تعویض کند.

در پایان تلاش‌های زردپوشان خوزستانی بی‌نتیجه ماند و آبی‌های تهران به مرحله بعد جام حذفی صعود کردند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته