دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
شب دوم از دور دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا؛

تاتنهام و پی‌اس‌جی در اندیشه کسب نخستین 3 امتیاز/ بروژ بدون کاوه در متروپولیتانو

شب دوم از دور دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب با انجام هشت دیدار از گروه‌های پنجم تا هشتم پیگیری می‌شود.
کد خبر : 315151

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، شب دوم از دور دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب با انجام هشت دیدار دیگر در گروه‌های اول تا چهارم پیگیری خواهد شد.

*گروه A

در گروه نخست اتلتیکومادرید در ورزشگاه متروپولیتانو میزبان کوب بروژ بلژیک است. کاوه رضایی مهاجم ایرانی بروژ به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب است. اتلتیکو در دیدار نخست خود در خانه موناکو 2 بر یک به پیروزی رسید و بروژ در خانه با یک گل مغلوب دورتموند شد.

در دیگر دیدار این گروه تیم فوتبال بروسیا دورتموند صدرنشین جدید بوندس‌لیگا آلمان در ورزشگاه خانگی خود سیگنال ایدونا پارک از موناکو پذیرایی خواهد کرد.

*گروه B

در گروه دوم نیز تیم فوتبال تاتنهام در ورزشگاه خانگی خود ومبلی پذیرای بارسلونای اسپانیا است. این دیدار بدون شک جذاب‌ترین دیدار شب دوم خواهد بود. تاتنهام به دلیل شکست در بازی نخست خود مقابل اینتر به شدت به سه امتیاز این دیدار نیاز دارد و بارسلونا در صورت شکست در این دیدار به احتمال زیاد وارد بحران خواهد شد.

بارسلونا در شب نخست با 4 گل در نوکمپ بر آیندهوون غلبه کرد.

در دیگر دیدار این گروه نیز تیم فوتبال پی‌اس‌وی آیندهوون در ورزشگاه خانگی خود فیلیپس استادیوم میزبان اینترمیلان است. آیندهوون نیز همچون تاتنهام به شدت به پیروزی در این دیدار نیاز دارد.

*گروه C

در این گروه نیز تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در ورزشگاه خانگی خود پارک دِ پرنس از ساعت 20:25 میزبان ستاره سرخ بلگراد خواهد بود. پاریسی‌ها با شکست در بازی شب نخست مقابل قرمزهای آنفیلد در قعر جدول قرار گرفتند. ستاره سرخ بلگراد نیز شب اول در خانه مقابل میهمان خود ناپولی به تساوی بدون گل رسید.

در دیگر دیدار این گروه  نیز فوتبال ناپولی در ورزشگاه خانگی خود سن‌پائولو میزبان لیورپول است. قرمزهای آنفیلد در حال سپری کردن فصلی رویایی هستند و رویای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نیز یکی از اهداف آنهاست.

*گروه D

در گروه چهارم نیز لوکوموتیو مسکو در آر.زد.دی آرنا از ساعت 20:25 میزبان شالکه آلمان است. روس‌ها در نخستین دیدار مرحله گروهی در خانه گالاتاسارای با سه گل مغلوب شد. شالکه نیز مقابل میهمان خود پورتو به تساوی یک بر یک رسید.

در دیگر دیدار این گروه نیز پورتو پذیرای گالاتاسارای ترکیه خواهد بود.

انتهای پیام/آ/4051/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته