دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
خواننده جوان آثار مذهبی خبر داد:

خواندن آهنگ 3 زبانه برای اربعین حسینی

خواننده جوان آهنگ‌های مذهبی از انتشار تازه‌ترین اثر خود به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی، چند روز قبل از اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر : 315143
_L3H5844.jpg

علی‌اکبر قلیچ در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا اظهار کرد: تازه‌ترین اثر خود را چند روز قبل از اربعین حسینی منتشر خواهم کرد. هنوز نامی برای این کار انتخاب نشده است. این اثر به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی آماده شده و نسخه ویدئویی آن نیز تهیه شده است. 

این خواننده جوان افزود: عوامل تولید این اثر، علاوه بر ایران از کشورهای لبنان و سوریه هم هستند. برای سال آینده هم برنامه‌ریزی مفصلی داریم که ان‌شاءالله بتوانم هر ماه یک آهنگ فاخر تولید کنم.

وی با اشاره به آهنگ «قرار نبود» که به یاد شهدای حادثه منا تولید شده است، گفت: خوشحالم که این کار با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد. به هر حال حادثه منا اتفاقی بود که تلخی آن هنوز بعد از سه سال در کام همه مردم هست. من خودم با این کار گریه کردم و امیدوارم روزی را ببینیم که حاکمان سعودی دیگر بر اماکن مقدس مسلمانان تسلط نداشته باشند.

این خواننده آهنگ‌های مذهبی در ادامه با اشاره به این که اعتقادی به سفارشی‌سازی نداشته و آن را در تضاد با مسیر کاری خود می‌داند، افزود: من اشعاری می‌خوانم که در راستای عقیده‌ام باشند. به سفارشی‌سازی و کار سازمانی هم به معنایی که برخی مطرح می‌کنند، اعتقادی ندارم. این که یک نفر ایده‌ای را مطرح کرده و یک مجموعه به عنوان مجری طرح آن را اجرا می‌کند، رویه‌ای است که در همه جای دنیا اتفاق می‌افتد؛ البته اینجا مفهوم دیگری هم تحت عنوان اعتقاد داریم. من آهنگ‌ها و اشعاری که در مسیر اعتقاداتم باشد را می‌خوانم و برای همین هم تابه حال کم کار بوده‌ام. اصلاً به دنبال این نیستم که هر کاری را بخوانم.

انتهای پیام/4072/خ

انتهای پیام/

برچسب ها: اربعین حسینی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته