دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مهر 1397 - 06:06
رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس در گفتگو با آنا:

دستگاه قضا برخوردهای خوبی با دست‌اندازان بیت‌المال داشته است

رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه قضا در این سال‌ها برخوردهای خوبی با مفسدان و دست‌اندازان به بیت‌المال داشته است.
کد خبر : 315112

الهیار ملکشاهی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره حکم اعدام سه نفر از مفسد فی‌الارض، اظهار کرد: دستگاه قضائی از سال‌های گذشته پرونده‌های مفاسد اقتصادی بسیار مهمی را رسیدگی کرده و برخی مسئولان درجه‌ یک کشور از معاون رئیس‌جمهور تا اشخاص دیگر در میان آنان بودند که برایشان حکم صادر شده است.

رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس با بیان اینکه همه جرائم با یک نگاه در دستگاه قضا رسیدگی می‌شود و مماشاتی وجود ندارد، تصریح کرد: مردم مطمئن باشند قضات عادلانه به پرونده‌ها از دانه‌درشت گرفته به پائین رسیدگی می‌کنند و همه افراد متناسب با فعلشان محاکمه می‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه دستگاه قضا در این سال‌ها برخوردهای خوبی با مفسدان و دست‌اندازان به بیت‌المال داشته است،‌ خاطرنشان کرد: اعدام حکم سنگینی است و اعلام آن برای اشخاص، شرایط زیادی دارد که قاضی باید به عدالت به این نتیجه برسد.

به گزارش آنا، معاون قوه قضائیه درباره مبارزه با مفسدان اقتصادی گفته بود که در دادگاه‌های ویژه‌ای که در تهران تشکیل‌شده است؛ 35 نفر محکوم شدند که از این تعداد سه نفر به‌عنوان مفسد فی‌الارض به اعدام محکوم شدند که البته حکم آن‌ها غیرقطعی است و در صورت تأیید دیوان عالی کشور اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/4034/ن

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته