دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد:

مسئولان قدردان ایثار خانواده‌ شهدا باشند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد تأکید کرد: مسئولان و مردم باید قدردان ایثارهای خانواده شهدا و جانبازان باشند.
کد خبر : 315059
_MG_3142 (1).jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بجنورد، رجبعلی وثوقی‌مطلق در دیدار با  خانواده سه شهید دانشجو اظهار کرد: امنیت و آرامش کشور مرهون جان‌فشانی شهداي والامقامي است که  براي دفاع از میهن اسلامي توان و هستی خود را در طبق‌اخلاص قراردادند و با رشادت‌ها و پايمردي خود از آرمان‌های نظام اسلامي و رهبري دفاع كردند.

وی افزود: اقتداری که ایران اسلامی امروز در منطقه و جهان دارد به برکت خون شهدا و ایثارگران است و ملت شهيدپرور ما هميشه قدردان شهدا، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و‌ آزادگان خواهند بود.

شهداي دانشجو محمدحسن علي‌نيا در سال 65  و در سن 21 سالگي در منطقه شلمچه و موسي يوسفي در سال 66 در21  سالگي در منطقه ماووت به شهادت رسيدند.

شهيد مدافع حرم فيروز حميدي‌زاده دانشجوي مديريت بازرگاني دانشگاه‌آزاد‌اسلامي بجنورد هم در عملیات آزادسازی منطقه نبل و الزهرا در سال 94 در 34 سالگي به درجه رفیع شهادت نائل آمد. 

حجت‌الاسلام رضا نوري معاون دانشجويي و فرهنگي، حجت‌الاسلام حسن فروتن مدير فرهنگي واحد بجنورد و جمعی از‌ مسئولان بنياد‌شهيد شهرستان بجنورد در این دیدار حضور داشتند و با قرائت فاتحه به مقام شهیدان والامقام ادای احترام كردند.

انتهای پیام/4062/4082/خ

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته