دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
قائم‌مقام رئیس ستاد بازسازی عتبات در امور اربعین خبر داد:

درخواست هزار و 900 موکب‌دار برای صدور پروانه فعالیت

قائم‌مقام رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در امور اربعین گفت: حدود هزار و 900 موکب‌دار درخواست صدور پروانه کرده‌اند و درخواست‌های بیشتری هم دریافت شده است.
کد خبر : 315034
1019847_337.jpg

جمشید گودرزی در گفتگو با خبرنگار حوزه حج و زیارت و اوقاف و امور خیریه گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، اظهار کرد: هدف‌گذاری اصلی ستاد مرکزی اربعین صدور پروانه و شناسنامه‌دار کردن، دریافت اطلاعات جامع و در کنار آن ارائه آموزش‌ها و دستورالعمل‌های لازم به موکب‌ها در اصلاح روش‌های کاری آن‌ها است.

وی با بیان اینکه حدود هزار و900 موکب‌دار درخواست صدور پروانه کرده‌اند، افزود: متقاضیان بیشتری نیز خواهان دریافت مجوز فعالیت هستند، ولی با توجه به اینکه زمانبندی لازم به پایان رسیده و ما در حال صدور پروانه‌های آن‌ها هستیم، امکان پذیرش درخواست‌های جدید وجود ندارد.

قائم‌مقام رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در امور اربعین افزود: از مهم‌ترین رویکردهای ما در ساماندهی فعالیت موکب‌ها، ایجاد نظم و انضباط بیشتر در ارائه خدمت است و حفظ وجهه و هویت مردمی آن نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

گودرزی خاطرنشان کرد: در کنار این ساماندهی، خدمات دیگری را نیز به موکب‌داران ارائه می‌دهیم که از آن جمله می‌توان به عبور اقلام و تجهیزات از مرز و بخش‌های مربوط به اسکان و طبخ غذا اشاره کرد.

انتهای پیام/۴۰۷۲/خ

انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
ناشناس
Germany
سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶
۰
ای کاش فرصت بیشتری می دادند تا عاشقان ابا عبدالله بتوانند حضور خود را در این راهپیمایی بیشتر کنند.
ناشناس
United States of America
سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸
۰
اجرتون با آقا ابا عبد الله خدا به زندگی بانیان برکت بده ان شاء الله
غریب
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳
۰
خداوند به خدمتگزاران به آقامون برکت و صحت و سلامتی بده ان شاء الله
هلدینگ شایسته