دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌جنوبی:

کنگره 2 هزار شهید استان خراسان‌جنوبی با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌جنوبی از برگزاری کنگره 2 هزار شهید استان خراسان‌جنوبی با همکاری این دانشگاه خبر داد.
کد خبر : 314984
image_2018_10_8-13_28_17_804_ggs.jpg

سیدحسن هاشمی در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا با اعلام برگزاری کنگره 2 هزار شهید استان خراسان‌جنوبی با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی در نیم‌سال تحصیلی 98-97، این کنگره را بزرگترین رویداد فرهنگی استان دانست.

وی تشکیل ستاد اربعین و اتخاذ تدابیر لازم و فراهم‌سازی تمهیدات برای حضور باشکوه دانشگاهیان در این اجتماع عظیم را از فعالیت‌های مهم فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌جنوبی عنوان کرد و گفت: توجه ویژه به پیوست فرهنگی در فعالیت‌های مختلف در دستور کار مسئولان واحدهای دانشگاهی استان قرار دارد.

هاشمی افزود: در شورای فرهنگی دانشگاه تأکید شده که مسئولان و متولیان فرهنگی و استادان باید نسبت به همگامی مسائل فرهنگی و اعتقادی با مسائل آموزشی دقت و توجه ویژه‌ای داشته باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند خاطرنشان کرد: در زمینه‌های آموزشی نیز تلاش ویژه‌ای برای ارتقای کیفیت آموزشی و خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به دانشجویان صورت گرفته است.

دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌جنوبی ادامه داد: ارتقای کیفیت فعالیت‌های پژوهشی و تعمیق و گسترش فعالیت‌های دانش‌بنیان، توسعه ارتباط دانشگاه با صنعت، جذب دانشجوی خارجی، ایجاد مرکز تحقیقات کشاورزی و گیاهان دارویی در مرکز استان و مراکز شهرستان‌ها و راه‌اندازی شبکه نخبگان از برنامه‌های این دانشگاه است.

وی راه‌اندازی اتاق‌های تدبیر و اندیشه و مراکز مشاوره روانشناختی و حقوق را از اقدامات این دانشگاه عنوان و اضافه کرد: در زمینه عمرانی نیز پیگیری اسناد مالکیت املاک دانشگاه مهم‌ترین اولویت سال جاری خواهد بود.

انتهای پیام/4062/4065/خ

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته