دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 مهر 1397 - 11:21
دبیرکل جامعه وعاظ ولایی کشور:

آمریکا برای تضعیف سپاه اتاق فکر تشکیل داده است

دبیرکل جامعه وعاظ ولایی کشور گفت: قدرت دفاعی سپاه به حدی است که آمریکایی‌ها برای تضعیف این نیرو اتاق فکر تشکیل دادند و فهمیدند که این اتاق فکر هم بی‌اثر است.
کد خبر : 314967
img_3530.jpg

عباس امیری‌فر در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا با اشاره به حمله موشکی روز گذشته سپاه پاسداران به مقر تروریست‌های عامل حادثه تروریستی اهواز گفت: انهدام تروریست‌ها در فرات سوریه توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک پیام برای ترامپ بود و به ایشان فهماندیم که از قدرت دفاعی بالایی برخورداریم.

دبیرکل جامعه وعاظ ولایی کشور، با اشاره به این که سامانه پدافند رزمی و دفاعی ایران نسبت به کشورهای رقیبی که ادعای واهی دارند، در سطح بالایی قرار دارد، گفت: هیچ کشوری جرئت مقابله با ایران را ندارد.

وی با تأکید بر اینکه اگر سپاه اراده کند می‌تواند کل منطقه را به نفع خود حاکمان و مردمان منطقه در اختیار بگیرد، افزود: اکنون ایران حرف اول را در کشورهای یمن، عراق و سوریه می‌زند و تروریست‌ها بدانند ایران کشوری نیست که بخواهند در آنجا  عرض اندام کنند.

دبیرکل جامعه وعاظ ولایی کشور، بازتاب حمله سپاه به مقر تروریست‌ها در سوریه را بی‌نظیر دانست و گفت: اکثر کشورهایی که ایران را کشوری ضعیف می‌دانستند به قدرت دفاعی ایران ایمان آوردند. قدرت دفاعی سپاه به حدی است که آمریکایی‌ها برای تضعیف این نیرو اتاق فکر تشکیل دادند و فهمیدند که این اتاق فکر هم بی‌اثر است.

وی جوسازی‌های اخیر علیه سپاه چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور را مقطعی و بی‌اساس دانست و افزود: هیچ منطقی برای این جوسازی‌ها وجود ندارد.

انتهای پیام/4071/پ

انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
علی احترامی
United States of America
سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱
۰
ما هم اگر در کشورمان از افراد متخصص در حوزه های دیپلماسی و جریان سازی رسانه ای از افراد با سواد و اهل فن استفاده میکردیم و در حوزه افکار سنجی موفق بودیم قطعا راه موفقیت را پیش رو میگرفتیم
هلدینگ شایسته