دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
جانشین فرماندهی قرارگاه ثارالله تهران در گفتگو با آنا مطرح کرد:

پاسخ قاطع سپاه به تروریست‌ها؛ جلوه‌ای از دستاوردهای بازدارندگی نظام/ مقابله سپاه با هر اقدامی که جان مردم را تهدید کند

جانشین فرماندهی قرارگاه ثارالله تهران گفت: پاسخ قاطع سپاه به تروریست‌ها، جلوه‌ای از دستاوردهای بازدارندگی دفاعی جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر : 314892

سردار اسماعیل کوثری در گفتگو با خبرنگار حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا در رابطه با تأثیر بازدارندگی اقدام موشکی سپاه پاسداران در هدف قرار دادن مواضع تروریست‌ها، گفت: پاسخ قاطع سپاه به تروریست‌ها جلوه‌ای از دستاوردهای بازدارندگی دفاعی جمهوری اسلامی ایران است و نشان می‌دهد با هر اقدامی که موجب برهم خوردن ثبات و آرامش در کشور شود و یا جان مردم را به خطر بیندازد، مقابله می‌کنیم. 

وی با اشاره به اهمیت تقویت روزافزون قدرت دفاعی افزود: در حال حاضر توسعه توان موشکی جزء ضروریات حفظ امنیت ملی است و اگر پاسخ این عملیات‌های کور را ندهیم، خیال می‌کنند در حوزه دفاعی به‌ویژه دفاع موشکی ضعف داریم. 

جانشین فرماندهی قرارگاه ثارالله تهران خطاب به آن دسته از افرادی که تقویت قدرت موشکی کشور را ضروری نمی‌‌دانند گفت: این افراد خودفروخته هرگز به فکر مردم نیستند بلکه فقط به فکر منافع خودشان هستند و نمی‌دانند که برای دفاع از خودمان نیازمند رشد و توسعه توان دفاعی و موشکی هستیم تا در برابر دشمن از قدرت بازدارنده برخوردار باشیم، لذا افرادی که قدرت موشکی را برای امنیت کشور و منافع ملی ضروری نمی‌دانند، حاهلانی بیش نیستند. 

انتهای پیام/4071/4079/پ



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته