دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 مرداد 1394 - 13:41

مدیرعامل تامین اجتماعی: شرکت شستا سودده است

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: شستا (شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی) سود ده است و خوشبختانه از ابتدای دولت تدبیر و امید تاکنون، میزان سود سرمایه گذاری این شرکت افزایش یافته است.
کد خبر : 31489

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سید تقی نوربخش روز سه شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه تامین اجتماعی سرمایه گذاری و توسعه پایدار به خبرنگاران گفت: پیش از روی کار آمدن دولت جدید، سود حاصل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی بیشتر از 10 درصد نبود اما این سود بر اساس آمار مجمع شستا در حال افزایش است.


وی ادامه داد: از آنجایی که 6 درصد از محل سود حاصل از سرمایه گذاری‌ها برای پرداخت تعهدات سازمان تامین اجتماعی به این سازمان پرداخت می‌شود، طی سال جاری سه هزار و 900 میلیارد تومان به تامین اجتماعی پرداخت می‌شود.


نوربخش گفت: این در حالی است که طی دوره‌های قبلی مبلغ کمتری، معادل دو هزار و 800 میلیارد تومان به این سازمان پرداخت می‌شد که امیدواریم با افزایش میزان سود شرکت‌های سرمایه گذاری تامین اجتماعی بتوانیم در سال‌های آینده این رقم را افزایش دهیم.


مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: در شرکت‌های متعدد وابسته به تامین اجتماعی بیش از 60 هزار تن فعالیت می‌کنند که این افراد در شرکت‌های شستا، گردشگری و خانه سازی به عنوان سه هلدینگ بزرگ سازمان تامین اجتماعی فعالیت دارند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته