دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس دانشگاه‌آزاد‌اسلامی خراسان‌شمالی در گفتگو با آنا:

سالن فرهیختگان دانشگاه‌آزاد‌اسلامی واحد بجنورد به سینما تبدیل می‌شود

رئیس دانشگاه‌آزاد‌اسلامی استان خراسان‌شمالی از تبدیل سالن فرهیختگان واحد دانشگاهی بجنورد به‌عنوان بزرگترین سالن این استان به سینما خبر داد.
کد خبر : 314850
10.JPG

رجبعلی وثوقی‌مطلق در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا با توجه به آغاز سال تحصیلی 98-1397 در دانشگاه‌ها اظهار کرد: اجرای دقیق کلاس‌ها و رعایت تقویم آموزشی ازجمله برنامه‌هایی بود که برای ترم جدید تحصیلی پیگیری و خوشبختانه با آغاز سال اجرا شد.

وی افزود: خوابگاه‌های مناسبی برای اسکان خواهران دانشجو تدارک دیده شده که حتی ظرفیت اضافی نیز دارد و می‌تواند در اختیار دانشجویان سایر مراکز علمی استان خراسان‌شمالی قرار بگیرد.

وثوقی‌مطلق با تأکید بر لزوم آشنایی دانشجویان با قوانین و مقررات دانشگاه گفت: جلسه آشنایی با قوانین و مقررات آموزشی دانشگاه و چگونگی پیگیری فرآیندهای آموزشی و دانشجویی برای دانشجویان جدید برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه‌آزاد‌اسلامی استان خراسان‌شمالی با اعلام برگزاری جلسه توجیهی دیگری با موضوعات اجتماعی و فرهنگی و با حضور نماینده ویژه ناجا در این استان برای آشنایی با قوانین مختلف در واحد بجنورد، خاطرنشان کرد: به دلیل وجود دانشجویان غیر بومی در این واحد دانشگاهی، این جلسه نیمه دوم مهرماه جاری برگزار می‌شود که به موضوعاتی مانند معافیت تحصیلی، قوانین نظام‌وظیفه، مواجهه با آسیب‌های فضای مجازی و ... می‌پردازد.

وی تصریح کرد: دانشگاه‌آزاد‌اسلامی خراسان‌شمالی با اجرای دستورالعمل‌های امر‌به‌معروف و نهی‌از‌منکر و حجاب و عفاف، تلاش می‌کند تا دانشگاهی در تراز آموزه‌های قرآنی، انقلابی و محیطی امن و سالم برای دانشجویان باشد.

رئیس دانشگاه‌آزاد‌اسلامی واحد بجنورد تأکید کرد: قراردادهایی با برخی سازمان‌ها مانند سازمان جهاد کشاورزی و سازمان آب و فاضلاب منطقه‌ای منعقد شده تا طرح‌های پژوهشی اجرا شود. استفاده از آزمایشگاه‌های واحد بجنورد نیز در این قراردادها دیده شده است.

وثوقی‌مطلق اظهار کرد: بر‌اساس تفاهمی که با اداره فرهنگ‌و‌ارشاد‌اسلامی بجنورد صورت گرفته، مقرر شده است سالن فرهیختگان واحد بجنورد به‌عنوان بزرگترین سالن استان خراسان‌شمالی به سینما تبدیل شود و در اختیار عموم  مردم قرار ‌گیرد. البته درصد قابل‌توجهی از فعالیت‌های اجرایی این طرح انجام شده تا مجوزهای نهایی اخذ شود؛ زیرا اقبال عمومی از این طرح بالاست.

وی اضافه کرد: البته برنامه‌ای برای اجاره سالن‌های ورزشی، خوابگاه‌های بدون استفاده و ساختمان‌های آموزشی در‌نظر‌گرفته شده که هدف آنها علاوه بر درآمدزایی، هم‌افزایی برای حل مشکلات دانشگاه‌های استان خراسان‌شمالی است.

انتهای پیام/4062/4065/خ

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته