دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اجرای نیت موقوفه خداداد با 18 ملک شهری و باغ پسته در دهه اول محرم

متولی موقوفه خداداد در شهرستان دامغان با اشاره به اهمیت تعظیم شعائر حسینی، گفت: با توجه به هجمه‌های دشمنان اسلام و نظام اسلامی، امروزه احیای شعائر حسینی بسیار مهم است.
کد خبر : 314733
139408031356107576382134.jpg

لطف‌الله حاج‌پروانه در گفتگو با خبرنگار حوزه حج و زیارت و اوقاف و امور خیریه گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، با بیان اینکه موقوفه خداداد در شهرستان دامغان را حدود 150 سال پیش پدربزرگم حاج اسماعیل خداداد وقف کرده است و اجرای نیت می‌شود، گفت: پس از پدربزرگ بنده، این موقوفات توسط عموی بزرگم اداره می‌شد و پس از فوت ایشان، چون اولادش در قید حیات نبودند، بنده متولی این موقوفات شدم.

وی با اشاره به اهمیت تعظیم شعائر حسینی، ادامه داد: با توجه به هجمه‌های دشمنان اسلام و نظام اسلامی، امروزه احیای شعائر حسینی بسیار مهم است و ما با تبعیت از امام حسین(ع)، در برابر ظلم ظالم ایستادگی می‌کنیم. 

متولی موقوفه خداداد در شهرستان دامغان گفت: تمام مبلغ ناچیزی که از این موقوفات که شامل یک باغ پسته و 18 ملک شهری می‌شود، در ماه محرم، خرج عزاداری و اطعام مهمانان اباعبدالله الحسین(ع) می‌شود. الحمدلله با وجود مشکلات و مسائل مالی پیش آمده، مراسمات دهه اول محرم به خوبی و با استقبال گسترده مردم برگزار شد.

انتهای پیام/4072/

انتهای پیام/

برچسب ها: دامغان وقف
ارسال نظر
هلدینگ شایسته