دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 مهر 1397 - 01:15
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در گفتگو با آنا:

توسعه مدارس سما در سراسر استان بوشهر اولویت دانشگاه آزاد اسلامی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر، توسعه مدارس سما در این استان را اولویت دانشگاه متبوعش دانست.
کد خبر : 314723
1397030809251938714263074.jpg

اسماعیل عبداللهی در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا، تلاش برای ثبت نام بدون دغدغه دانشجویان را اولویت سال تحصیلی جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر عنوان و اظهار کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی کشور، تلاش شد تا پرداخت شهریه از سوی دانشجویان مدیریت شود و در چارچوب تخفیف‌ها، تسهیلات و مقرراتی که دانشگاه آزاد اسلامی قائل شده، اقداماتی صورت گیرد تا شهریه به‌عنوان مشکل و مسئله پیش روی دانشجویان نباشد.

وی با بیان تسهیل پذیرش و استقبال بهتر دانشجویان نسبت به سال گذشته افزود: ستاد هماهنگی استقبال از سال تحصیلی جدید در دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل و به‌طور مرتب واحدها و مراکز رصد و مشکلات برطرف شد. جمعه هفته گذشته نیز در محل برگزاری نماز جمعه، میز خدمتی با حضور این‌جانب و رؤسای واحدهای دانشگاهی برگزار شد.

دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان استان بوشهر، توسعه مدارس و آموزشکده‌های سما در این استان را ازجمله برنامه‌های آموزشی خود دانست و گفت: با توجه به اینکه تاکنون مدارس سما صرفاً در مرکز استان وجود داشت، تلاش می‌شود این مدارس در سراسر استان احداث شود و توسعه یابد.

عبداللهی خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود مشکلات و چالش‌های مالی با درایت و تدبیر برطرف شود. در این راستا، اعضای هیأت علمی و کارکنان در چارچوب برنامه‌های جدید فعال شده‌ و اتاق فکرهای متعددی در مجموعه استادان و کارکنان تشکیل شده است.

وی با توجه به رویکرد فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: کرسی شرح و تفسیر نهج‌البلاغه با تدریس آیت‌الله غلامعلی صفایی نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه بوشهر به‌صورت هفتگی در واحد بوشهر از روزهای آینده آغاز می‌شود.

رئیس واحد بوشهر تصریح کرد: طرح حیات طیبه برای اعضای تشکل‌های دانشجویی، آبان سال جاری در واحد بوشهر برگزار و یکی از برنامه‌های فرهنگی و سیاسی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/4062/4065/

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب