دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 مهر 1397 - 11:53

فدراسیون کشتی به دنبال ارز/ دیدار خادم با وزیر ورزش جواب می‌دهد

رقابت‌های جهانی کشتی آزاد و فرنگی اواخر مهر در مجارستان برگزار می‌شود و فدراسیون به دنبال تأمین هزینه‌های سفر است.
کد خبر : 314720

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی اواخر مهر در بوداپست مجارستان برگزار می‌شود و یکی از مشکلات که کشتی ایران این روزها با آن دست و پنجه نرم می‌کند نوسانات ارزی و گرانی بلیت‌های هواپیماست. 

متأسفانه مشکلات مالی و نوسانات ارز شرایط را برای ورزش کشور سخت کرده است. البته فدراسیون‌ کشتی با توجه به اعزام‌های زیادی که پیش‌رو دارد با مشکلات بیشتری روبه‌رو است. در حال حاضر هزینه اعزام هر کدام از تیم‌های کشتی بالای دو میلیارد است و تهیه این پول خارج از توان فدراسیون کشتی است. به همین منظور روز گذشته رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی با مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان دیدار داشت تا بتواند با کمک وزارت ورزش هزینه اعزام تیم‌های کشتی به رقابت‌های جهانی مجارستان تأمین کند. 

حمید بنی‌تمیم نایب رئیس فدراسیون کشتی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا در مورد جزئیات دیدار خادم با وزیر ورزش و جوانان گفت: بدون‌شک این دیدار در خصوص تهیه ارز برای اعزام کشتی‌گیران به رقابت‌های جهانی بوده است. البته من از جزئیات آن خبر ندارم اما ما این روزها همه تلاشمان را به کار گرفته‌ایم که هزینه این اعزام‌ها کشتی‌گیران را به رقابت‌های جهانی تأمین کنیم. 

وی ادامه داد: در حال حاضر هزینه هر تیم بالای دو میلیارد است و ضمن اینکه ما در رده امید‌ها هم رقابت‌های جهانی را هم پیش‌‌رو داریم و باید برای آنها هم فکری کنیم. به هر روی اسپانسرها هم تا حدودی می‌توانند بخشی از هزینه‌ها را تأمین کنند و بعد از آن ما به کمک کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان نیاز داریم. خانواده کشتی از ما توقع دارند و مردم هم مثل همیشه منتظر هستند که تیم ملی دست پر از ایران برگردد.

انتهای پیام/4057/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته