دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 مهر 1397 - 09:27
اجمالی/ وزیر علوم مطرح کرد:

حضور جوانان در مدیریت مراکز تصمیم‌گیری پژوهشی پس از انقلاب اسلامی

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در حوزه آموزش و پژوهش در دوران پس از انقلاب برای تربیت نیروی انسانی تلاش زیادی کردیم که توانستیم در مراکز تصمیم‌گیری شاهد حضور و مدیریت جوانان بااستعداد باشیم.
کد خبر : 314662

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، منصور غلامی صبح امروز در نشست هم‌اندیشی نقش‌آفرینی پژوهش و فناوری در اقتصاد ملی که در پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی در حال برگزاری است، گفت: امیدوارم این حرکت منشأ یک مسیر پرثمر باشد تا مجموعه‌های علمی و تحقیقاتی را کنار و همراه مجموعه مدیریت کشور به جلو ببریم. قطعاً حاصل این هم‌اندیشی ارتقای علوم و تحقیقات است.

وزیر علوم ادامه داد: دستاوردهای علمی مراکز علمی همواره مورد نقد قرار می‌گیرد که این هم‌اندیشی می‌تواند پاسخ مناسبی برای این سؤال ارائه دهد.

وی افزود: در حوزه آموزش و پژوهش در دوران پس از انقلاب برای تربیت نیروی انسانی تلاش زیادی کردیم که توانستیم در مراکز تصمیم‌گیری شاهد حضور و مدیریت جوانان بااستعداد باشیم.

غلامی ادامه داد: گاهی مورد نقد قرار می‌گیریم که چرا تحصیل‌کرده‌های کشور به خارج از ایران مهاجرت می‌کنند که البته با وجود معایب این مهاجرت نباید این نکته را فراموش کنیم که این امر نشان‌دهنده کیفیت بالای تحصیلی دانشگاه‌های ماست.

ادامه دارد...

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته