دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
هفته هفتم سری آ ایتالیا؛

صعود 5 پله‌ای بولونیا با غلبه بر اودینزه

در یک دیدار از هفته هفتم سری آ ایتالیا، تیم فوتبال بولونیا به پیروزی خانگی دست یافت.
کد خبر : 314571
بولونیا اودینزه.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در یک دیدار از هفته هفتم سری آ ایتالیا، تیم فوتبال بولونیا در ورزشگاه خانگی خود "رناتو دلارا" میزبان اودینزه بود و موفق شد میهمان خود را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.

در این دیدار ابتدا پوستو در دقیقه 21 میهمان را پیش انداخت اما در ادامه سانتاندر در دقیقه 42 بازی را به تساوی کشاند تا نیمه اول با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یابد.

در نیمه دوم اورسولینی بازیکن تعویضی بولونیا تنها سه دقیقه پس از ورود به زمین و در دقیقه 82 موفق شد گل برتری و سه امتیازی میزبان را وارد دروازه اودینزه کند.

با این پیروزی بولونیا صعودی پنج پله‌ای را تجربه کرد و از رده هجدهم جدول رده‌بندی سری آ ایتالیا به رده سیزدهم رسید.

در سایر دیدارهای امشب سری آ ایتالیا، از دقایقی دیگر کیه‌وو میزبان تورینو است، فیورنتینا از آتالانتا پذیرایی خواهد کرد، فروزینونه میزبان جنوا است، پارما در خانه از امپولی پذیرایی خواهد کرد و ساعت 22 ساسولو میزبان شاگردان جنارو گتوزو خواهد بود. ساسولو در صورت غلبه بر میلان به رده دوم جدول رده‌بندی صعود خواهد کرد.

در جدول رده‌بندی سری آ ایتالیا در فصل 2018 - 2019 تیم فوتبال یوونتوس با کسب امتیازات کامل در هفت دیدار خود با 21 امتیاز صدرنشین مطلق است و ناپولی با 15 امتیاز در تعقیب بیانکونری است.


انتهای پیام/آ

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته