دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بانک رسالت ورشکست شد؟

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به اخبار و شایعات درباره ورشکستگی بانک رسالت که در فضای مجازی در چند روز اخیر منتشرشده واکنش نشان داد.
کد خبر : 314563

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، محمدرضا پورابراهیمی درباره موضوعی که به شکل غیررسمی در فضاهای مجازی در مورد بانک رسالت مطرح‌شده است، در حاشیه بازدید از حوزه انتخابیه متبوعش، اظهار کرد: طی اطلاعاتی که از طریق بانک مرکزی دسترسی پیدا کردیم، این مسئله صحت ندارد و بانک مرکزی نیز رسماً آن را تکذیب کرده است.

وی با بیان اینکه بانک مرکزی باید با اطلاع‌رسانی بیشتر و کامل‌تر، موضوعات مربوط به ایجاد نااطمینانی در ارتباط با بانک رسالت را برطرف کند، عنوان کرد: به نظر می‌رسد این اقدامات به شکل سازمان‌دهی شده، برای ایجاد عدم اعتماد به حوزه نظام بانکی باشد که با رویکرد رسانه‌ای تعریف‌شده نیز مدنظر قرار گرفته است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دستگاه قضایی به شکل قاطع با این اخلالگران در حوزه اعتماد عمومی باید برخورد کند، ضمن اینکه از مردم انتظار داریم که متناسب با آنچه واقعیت‌های منطبق با فعالیت‌های نظام بانکی است، تصمیم بگیرند.

پورابراهیمی افزود: مردم نباید اجازه دهند دیگران از شرایط به وجود آمده، سوءاستفاده کنند؛ ضمن اینکه دستگاه قضایی و نظارتی در این حوزه موضوعات مربوطه را دقیق رصد کنند.

انتهای پیام/4083/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته