دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 مهر 1397 - 05:00
رئیس کل دادگستری استان گلستان در گفتگو با آنا اعلام کرد:

وجود امنیت کامل در جاده‌های استان گلستان/ پرونده‌ای در خصوص اخلال‌گران جاده‌ای نداشتیم

رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: با همکاری‌هایی که بین نیروهای انتظامی و سپاه صورت گرفته خوشبختانه امنیت کامل در جاده‌های گلستان برقرار است.
کد خبر : 314511
6666.jpg

هادی هاشمیان در گفتگو با خبرنگار قضائی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در خصوص برخورد با اخلال‌گران حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای و مقابله با کسانی‌که از تردد کامیون‌های حمل کالا جلوگیری می‌کنند، اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی موجود در کشور، با کسانی‌ که از حمل کالا و رسیدن آن به مردم جلوگیری می‌کنند، به‌شدت برخورد خواهد شد. از طرفی برخورد با مخلان حمل‌ونقل جاده‌ای در اولویت دستگاه قضائی استان گلستان قرار گرفته و به دادستان‌های شهرستان‌های استان اعلام کرده‌ایم که در صورت مشاهده موارد مشابه، با این افراد به‌شدت برخورد نمایند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان ادامه داد: به‌جز چند مورد جزئی خوشبختانه در استان گلستان پرونده‌ای در این خصوص تشکیل نشده و هم‌اکنون نیز در جاده‌های استان امنیت به‌صورت کامل برقرار است و کامیون‌‌داران با خیال راحت می‌توانند به وظیفه خود عمل کنند.

وی اظهار کرد: با همکاری‌هایی که بین دادگستری استان گلستان و نیروهای ناجا و سپاه صورت گرفته شاهد امنیت خوبی در جاده‌ها هستیم و خوشبختانه در حال حاضر مشکل امنیتی در جاده‌های استان گلستان نداریم؛ نیروهای سپاه و ناجا هم به‌صورت نامحسوس و محسوس در جاده‌ها حضور دارند و با اخلال‌گرایان احتمالی به‌شدت برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/4076/ن

انتهای پیام/

برچسب ها: حمل و نقل هاشمیان
ارسال نظر
قالیشویی ادیب