دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 مهر 1397 - 05:31
تا پایان سال صورت می‌گیرد؛

بهره‌برداری از دستگاه تولید بتن با قابلیت حمل در دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس از بهره‌برداری دستگاه تولید بتن با قابلیت حمل تا پایان سال خبر داد.
کد خبر : 314496
1468237346-1-14-.jpg

مهدی باقری در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا با توجه به فضای مناسب واحدهای دانشگاه‌آزاد‌اسلامی استان هرمزگان برای ایجاد مراکز رشد اظهار کرد: چهار مرکز رشد فعال در واحدها و مراکز دانشگاهی بندرعباس، پارسیان، میناب و قشم وجود دارد که بیش از 30 واحد فناور و شرکت دانش‌بنیان در آنها استقرار یافته‌اند.

وی با بیان اینکه دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌آزاد‌اسلامی می‌توانند در این مراکز رشد، حاضر شده و از ظرفیت‌ها و تسهیلات دانشگاه استفاده کنند، افزود: برخی از این شرکت‌ها، محصولات خود را به تولید انبوه رسانده و برخی نیز در حال تولید نمونه اولیه هستند. 

باقری گفت: صابون‌های گیاهان دریایی و به‌طور کلی محصولات بهداشتی با زمینه‌های گیاهی ازجمله محصولاتی است که به تولید انبوه رسیده و در بازار نیز با استقبال مواجه شده است. بسته آموزشی با نام کودک‌یارانه ویژه کودکان دبستانی و پیش‌دبستانی نیز پس از اخذ مجوزهای لازم از وزارتخانه‌های آموزش‌و‌پرورش و فرهنگ‌و‌ارشاد اسلامی در اختیار خانواده‌ها قرار گرفته است.

رئیس دانشگاه‌آزاد‌اسلامی استان هرمزگان تصریح کرد: از مهم‌ترین محصولاتی که تا پایان سال جاری، نمونه اولیه آن تولید می‌شود، دستگاه بچینگ پلنت برای تولید بتن است.

دبیر هیأت امنای دانشگاه‌آزاد‌اسلامی استان هرمزگان گفت: این دستگاه قابل حمل است و بتن را با کیفیت مناسب در محل تولید می‌کند و در نتیجه نیاز به ساخت بتن در کارگاه و حمل آن نیست.

وی با تأکید بر ارتقای کیفیت، رعایت دقیق تقویم آموزشی و بهبود فضای فیزیکی کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها، اظهار کرد: در زمینه فرهنگی نیز برنامه‌ریزی‌های متنوعی صورت گرفته که شامل کارگاه‌ها، نشست‌ها، همایش‌های مناسبتی و کرسی‌های آزاداندیشی می‌شود.

انتهای پیام/4062/4065/خ

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته