دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 مهر 1397 - 13:11
فردا در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس انجام می‌شود؛

رونمایی از 20 عنوان کتاب و 1000 کتاب دیجیتال

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: رونمایی از 20 عنوان کتاب انتشارات موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و هزار عنوان کتاب دیجیتال فردا برگزار می‌شود.
کد خبر : 314478
752137.jpg

امیر احمدی در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات و کتاب گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، گفت: مراسم رونمایی از 20 عنوان کتاب که توسط انتشارات موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس منتشر شده، روز دوشنبه نهم مهرماه از ساعت 14 تا 16 در سالن هویزه این مجموعه برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: همچنین در کنار رونمایی از این کتاب‌ها از  هزار عنوان کتاب دیجیتال هم رونمایی شده و در اختیار محققان و نویسندگان قرار خواهد گرفت.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: این 20 عنوان کتاب شامل موضوعاتی همچون دفاع مقدس، انقلاب اسلامی، موزه‌‌داری و فرهنگ و تمدن اسلامی است. غالب این آثار توسط متخصصان و نویسندگان باتجربه و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های کشور به رشته تحریر درآمده است.

حضور در این مراسم که با حضور جمعی از نویسندگان آثار، مدیران فرهنگی و جمعی پیشکسوتان دفاع مقدس  برگزار می‌شود، برای عموم آزاد است. باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در بزرگراه شهید حقانی، انتهای خیابان سرو، روبه‌روی پارک طالقانی واقع شده است.

انتهای پیام/4072/خ

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته