دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

یک انتصاب در کارگروه ساماندهی مد و لباس/ مد و لباس در برنامه «امروز» شبکه 3

بر اساس آئین‌­نامه اجرایی قانون ساماندهی مد و لباس، علی فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران طی حکمی به­ عنوان عضو کارگروه ساماندهی مد و لباس و رئیس کمیسیون تولید و توزیع این کارگروه تعیین شد.
کد خبر : 31436

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط­ عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس، این کمیسیون مسوولیت شناسایی موانع، کاربردی کردن مد و لباس اسلامی و ایرانی و صنایع مرتبط را بر عهده داشته و 22 اتحادیه صنفی در آن عضویت دارند.


از دیگر وظایف کمیسیون مزبور می­‌توان به تسهیل روند تولید و توزیع و اشاعه الگوهای اسلامی ایرانی، برنامه­‌ریزی برای تعامل فعال با دستگاه‌­ها، نهادها و سازمان­های مرتبط، برقراری ارتباط با متخصصین و کارشناسان امر اشاره کرد.


اتاق اصناف ایران به­‌عنوان بزرگ‌ترین تشکل غیردولتی و خصوصی کشور مسئولیت نظارت و ساماندهی امور اصناف کشور را بر عهده داشته و بالاترین رکن صنفی کشور تلقی می­شود.


اتحادیه پوشاک، کیف، کفش، چرم، خرازی و زیورآلات، ­آرایشگران موی سر ،خیاطان، عطر و ادکلن از اعضاء کمیسیون تولید و توزیع هستند.


مد و لباس در برنامه «امروز» شبکه 3


براساس هماهنگی انجام شده توسط دبیرخانه کارگروه با شبکه 3 سیمای جمهوری اسلامی ایران غرفه‌­ای به نام مد و لباس در برنامه «امروز» شبکه 3 اختصاص یافت.


غرفه مد و لباس با حضور کارشناسان متخصص و با هدف ترویج الگوهای ایرانی اسلامی و به­‌‌طور روزانه در کنار سایر بخش­های موجود، نمونه‌­ای از فعالیت­‌ها، تکنیک­‌های طراحی و تولید و خوش‌پوشی را به مخاطبان ارائه می­‌کند.


برنامه «امروز» در گروه اجتماعی و به طور روزانه از ساعت 9 تا 11:30 و با محوریت سبک زندگی اسلامی و ایرانی از شبکه 3 سیما پخش می شود. علاوه بر برنامه‌­های روزانه غرفه هایی با عنوان صنایع دستی، امدادگری و آشپزی... برنامه دارند.


در کنار این برنامه ترکیبی، به­ طور هم زمان رادیو جوان نیز با برنامه جوانی دربست از گروه جامعه این شبکه رادیویی به اجرای برنامه می­‌پردازد.



انتهای پیام/

برچسب ها: علی فاضلی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته