دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مهر 1397 - 09:04
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد:

اهداف کشور با مذاکره محقق نمی‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد با بیان اینکه اهداف کشور با مذاکره محقق نمی‌شود، گفت: باید در مقابله با دشمنان، مقاومت کرد.
کد خبر : 314112
gh5.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از لامرد، سرهنگ حسن عبدالله‌زاده در گردهمایی بزرگ رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهر لامرد که با مشارکت حوزه مقاومت بسیج شهری شهید مصطفی خمینی(ره) در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد برگزار شد، ، موفقیت‌های امروز جبهه مقاومت را نشأت‌گرفته از الگوی هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: ایثارگران دفاع مقدس با رشادت‌های مثال‌زدنی خود سبب سربلندی جمهوری اسلامی در 40 سال گذشته شدند.

وی با اشاره به مذاکرات ایران با کشورهای غربی درباره برنامه‌ هسته‌ای گفت: تجربه نشان داده است که با مذاکره به اهداف خود دست نیافته‌ایم و هرگاه مقاومتی صورت بگیرد، نتایج خوبی برای کشور و نظام در بر خواهد داشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لامرد هم اظهار کرد: برای تحقق منویات مقام معظم رهبری، رئیس هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی درباره اسلامی‌شدن و ارتقای سطح فرهنگی دانشگاه‌ها، همکاری‌ و تعامل دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد و سازمان‌های فرهنگی، به‌ویژه بسیج سپاه شهرستان لامرد، بسیار حائز اهمیت است.

سیداحمدهاشمی افزود: به‌همین دلیل باید برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در داخل و خارج دانشگاه افزایش یابد و برگزاری مراسم تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در همین راستاست و برپایی چنین برنامه‌هایی برای دانشگاهیان مایه افتخار است.

هاشمی، تأکید کرد: این واحد دانشگاهی در زمینه فعالیت‌های فرهنگی در رده برتر دانشگاه‌های استان فارس قرار دارد.

در این مراسم، علی‌اکبر غفاری، رزمنده هشت سال دفاع مقدس و محمود مهدیار، جانباز مدافع حرم، خاطراتی از هشت سال دفاع مقدس برای دانشگاهیان بیان کرده و فیلم تنگه ابو‌قریب، بهترین فیلم سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، با همکاری معاونت دانشجویی و فرهنگی واحد لامرد و حوزه مقاومت بسیج سپاه لامرد به‌صورت رایگان اکران و مراسم قرائت زیارت عاشورا و غبارروبی مزار شهدای گمنام دانشگاه نیز برگزار شد.

انتهای پیام/4062/4082/خ

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته